На Факультеті дизайну КНУТД систематично проводять заходи щодо вдосконалення та впровадження нових освітньо-професійних програм, відбуваються зустрічі зі стейкхолдерами, наради з роботодавцями, міжкафедральні семінари та круглі столи з метою удосконалення ОПП та підсилення практичної спрямованості підготовки фахівців з дизайну.
Фактично із жовтня 2022 року розпочався процес створення та вдосконалення нових освітньо-професійних програм спеціальності 022 Дизайн: «Дизайн одягу», «Дизайн середовища», «Графічний дизайн», «Мультимедійний дизайн». На кожній із випускових кафедр була пророблена робота по розробленню ОПП, обговоренню її зі стейкхолдерами, врахування побажань роботодавців, студентів та випускників.
У листопаді 2022 року на Факультеті дизайну відбулася одна з таких зустрічей. У даному заході обговорили проєкти освітньо-професійних програм «Дизайн одягу», «Дизайн середовища», «Графічний дизайн», «Мультимедійний дизайн», спеціальності 022 «Дизайн», освітнього рівня бакалавр на відповідність стандарту вищої освіти України. В обговоренні взяли участь декан Факультету дизайну, кандидат педагогічних наук Оксана Пасько, всі завідувачі кафедр, члени робочих груп із розроблення освітньо-професійних програм та науково-педагогічні працівники кафедр.
Гаранти ОПП «Дизайн одягу» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти професор Калина Пашкевич, ОПП «Дизайн середовища» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти доцент Данило Косенко, ОПП «Графічний дизайн» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти професор Олександра Колісник та ОПП «Мультимедійний дизайн» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти професор Володимир Тименко, ознайомили присутніх з особливостями освітньо-професійних програм, їх основними цілями, а також переглянули освітні компоненти (ОК), що сприяють формуванню загальних і фахових компетентностей, що прописані в стандарті вищої освіти України і сприяють досягненню програмних результатів навчання.
Під час заходу декан Факультету дизайну, члени робочих груп з розроблення ОПП і науково-педагогічні працівники кафедр внесли пропозиції та ознайомилися з думками колег стосовно складових освітніх компонентів ОПП і необхідності поглиблення вивчення певних тем з метою підвищення якості підготовки фахівців з дизайну.
За результатами зустрічі було розглянуто та узгоджено низку пропозицій від декана та членів робочих груп щодо удосконалення проєктів освітньо-професійних програм бакалаврського рівня вищої освіти «Дизайн одягу», «Дизайн середовища», «Графічний дизайн», «Мультимедійний дизайн», які будуть враховані, та ухвалено відповідні рішення.
У грудні 2022 року на Факультеті дизайну відбулася спільна зустріч гарантів, розробників та роботодавців для обговорення шляхів впровадження нових освітніх програм та їх перспективних напрямків розвитку. Незважаючи на відсутність тепла та світла в цей день, всі інтенсивно працювали в режимі офлайн та онлайн.
Кожен із гарантів презентував свою освітньо-професійну програму, її особливості, мету та основний фокус, враховані зауваження стейкхолдерів, випускників та студентів. Розглянуто окремі питання деяких відгуків стейкхолдерів на ОПП випускових кафедр. Також обговорені питання про практику студентів в умовах воєнного стану. Завідувач кафедри мистецтва та дизайну костюма Калина ПАШКЕВИЧ звернула увагу на особливості організації практики студентів, що перебувають за кордоном; на виробничу зайнятість студентів у зарубіжних установах, що відповідають фаху бакалаврів дизайну; на можливість залучення зарубіжних стейкхолдерів до реалізації ОПП.
Під час обговорення завідувач кафедри мультимедійного дизайну Володимир ТИМЕНКО виокремив пріоритетні завдання педагогічних, науково-педагогічних працівників і студентів з наукової роботи, що стосуються студентів, здібних до науково-дослідної діяльності, їх здатність до англомовних доповідей, участь в конкурсах і проектах; публікаційна активність; засідання наукових гуртків у науково-технічній бібліотеці, а також важливість наукової діяльності працівників кафедр.
На разі команда факультету дизайну активно працює над вдосконаленням навчально-методичного забезпечення нових освітніх програм, науково-педагогічні та педагогічні працівники продовжують свої дослідження в області дизайну, щоб студенти мали можливість навчатися за сучасними освітніми програмами, які ґрунтуються на основі інноваційних підходів, технологій та методів навчання.
09.03.2023