14 червня 2023 року у рамках спільного українсько-турецького співробітництва був проведений круглий стіл щодо обговорення результатів першої фази проєкту «МАРКЕТИНГОВИЙ РОЗВИТОК ЕКОТЕРИТОРІЇ УНІВЕРСИТЕТУ ДЛЯ РЕКРЕАЦІЇ POST-COVID ОСІБ».
Даний проєкт присвячений розробці та вдосконаленню науково-практичного підходу щодо розвитку екотериторії університету для рекреації POST-COVID осіб. Метою даного дослідження є використання експертного аналізу для визначення організаційно-методичних можливостей маркетингу екотериторії університету, розробки програми рекреації POST-COVID осіб.
Учасниками круглого столу з української сторони були:
науковий керівник проєкту Людмила ГАНУЩАК-ЄФІМЕНКО, д.е.н., професор, проректор з наукової та інноваційної діяльності;
координатор проєкту Мар’яна ШКОДА, д.е.н., доцент, доцент кафедри підприємництва та бізнесу;
завідувач кафедри підприємництва та бізнесу д.е.н., професор Талят БЄЛЯЛОВ;
аспірантка спеціальності 076 Підприємництво та торгівля Катерина ВОЛОШКО;
WP координатор Юрій ДАНЬКО, д.е.н., професор, проректор з наукової роботи Сумського національного аграрного університету;
WP координатор Олена Мельник, к.т.н., доцент, завідувач сектору міжнародних проєктів НДЧ Сумського національного аграрного університету.
Окреслено вектори розвитку другої фази проєкту учасниками турецької проєктної команди, зокрема:
координатором проєкту Алі КАХРАМАНОГЛУ, доцентом, завідувач кафедри підприємництва та інновацій Університету Ондокуз Майїс;
WP координатором Куршат ДАМІРЮРЕК, професором університету, доктор педагогічного факультету Університету Ондокуз Майїс;
WP координатор Сулейман ЯМАН, професором факультету педагогічних наук Університету Ондокуз Майїс;
Белгін Бал ІНЧЕБАЧАК, співробітником педагогічного факультету Університету Ондокуз Майїс;
Нур Ілкай АБАСІ, PhD, науковим співробітником відділу аграрної політики і розширення в Департаменті сільського господарства, факультету сільського господарства Університету Ондокуз Майїс.
В обговоренні результатів першої фази проєкту, кожною стороною надано звіт про здійснену роботу, а також змодельовано процес створення маркетингової REHUB COVID платформи на принципах дифузії нововведень: інтернаціональності науки, розвитку матеріально-виробничої і експериментальної бази, інноваційної активності учасників, що дозволить створити постковідну маркетингову програму корпоративного здоров'я співробітників і студентів університету.
Щиро дякуємо нашим міжнародним партнерам за плідну співпрацю та висловлені слова підтримки для України в умовах повномасштабної війни!
15.06.2023