КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ ВІДВІДАЛИ МУЛЬТИМЕДІЙНУ ДОКУМЕНТАЛЬНУ ВИСТАВКУ «БАБИН ЯР. ДЗЕРКАЛА СМЕРТІ»

11 жовтня 2023 року студенти спеціальності 075 «Маркетинг» 1-4 курсів кафедри маркетингу та комунікаційного дизану  разом з кураторами  (к.е.н, доц. Євсейцева О.С., д.е.н., проф. Бебко С.В., к.е.н, доц. Шіковець К.О., к.е.н, доц. Квіта Г.М., к.е.н, доц. Зимбалевська Ю.В.) відвідали мультимедійну документальну виставку «Бабин Яр: Дзеркала смерті».

Виставка покликана повернути глибинне знання про зло вчорашнє, аби зупинити зло сьогоднішнє. Близько 100 тисяч осіб - євреїв, українців, ромів - загинуло від рук нацистів у Бабиному Яру під час Другої світової війни. Десятки «ярів» залишає після себе російська навала в Україні зараз.

Експозицію складають кілька десятків інформаційних банерів, де представлено документальні свідчення про трагедії, що відбулися на теренах України протягом ХХ століття та під за час повномасштабної агресії Росії.

Розпочинає виставку тема розстрілу євреїв у Бабиному Яру, що відбулася 29–30 вересня 1941 року. Експозиція пропонує пройти шляхом, яким йшли у свій останній путь мирні люди. На кожному кроці можна зазирнути у численні дзеркала, у яких відбиваються долі жертв Голодомору і Маріуполя, депортованих кримських татар і розстріляних ромів, в'язнів ГУЛАГу, Сирця та Ягідного, військовополонених, вбитих у Катині, Дарниці та Оленівці.

Війна змусила нас переглянути багато процесів, в тому числі вона показала потребу у нових підходах до меморіалізації. Головна стратегія Національного заповіднику Бабин Яр полягає у тому, що це МЕМОРІАЛ «ЖИВОЇ ПАМЯТІ», і ми маємо пам’ятати, якою ціною нам дається свобода та незалежність. Документальна виставка «Бабин Яр: Дзеркала смерті» про всі трагедії минулого та страшні, трагічні дні сьогодення.

По закінченню відвідування експозиції Олексій Мороз, заступник директора НІМЗ «Бабин Яр», стейкхолдер спеціальності 075 «Маркетинг» провів практичне заняття на тему: «Розробка прикладних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії розвитку сучасних музеїв». Також Олексій підкреслив, що основними завданнями музейного маркетингу сьогодні є врахування особливостей сприйняття інформації під час війни в Україні.

Музеї наразі є одними з головних соціальних інститутів, які виконують функцію формування національної самосвідомості та історичної пам’яті нації, донесення до них знань про минуле, поглиблення громадянсько-патріотичних якостей, збереження та поширення культурних цінностей нації, вдосконалення освітнього процесу тощо. 

Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну  висловлює слова вдячності та поваги Генеральному директору НІМЗ «Бабин Яр», Розі Тапановій за організацію екскурсії та Олексію Морозу  за цікавий виклад фактів про історію Києва та нашої країни, які він професійно передав нам.

Цю сторінку нашої історії ми повинні знати та пам'ятати завжди. Дякуємо і радимо всім відвідати виставку або ознайомитися «Меморіальний центр Голокосту Бабин Яр» на сайті:  www.babynyar.gov.ua/

13.10.2023