Олексій Мороз, заступник директора НІМЗ «Бабин Яр», маркетолог агенції «Uvaga Agency», стейкхолдер спеціальності 075 «Маркетинг» 11.10.2023 року виступив спікером на майстер-класі «Розробка прикладних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії розвитку сучасних музеїв» для студентів спеціальності о75 Маркетинг. Під час майстер-класу він наголосив, що сучасні музеї сьогодні наразі є одними із головних соціальних інститутів, які:
Олексій навів приклади зі своєї практики, які демонструють, що музейна сфера, використовуючи сучасні технології маркетингу та PR, може стати привабливою для нових відвідувачів. Після цього він залучив здобувачів освіти до практичної роботи в ході якої їм потрібно було визначити маркетингові робочі інструменти, які допоможуть залучити нових відвідувачів до культурно-освітніх закладів. Для виконання цієї практичної роботи здобувачі освіти поділилися на 8 груп, і кожна група обрала своє індивідуальне завдання.
Під час виконання практичного завдання здобувачі здійснили SWOT-аналіз досліджуваного закладу та виділили маркетингові рішення, які допоможуть залучити нову аудиторію.
Підвищений інтерес здобувачів освіти до обговорення сучасних маркетингових технологій відобразився у жвавому діалозі протягом всього практичного заняття.
Майстер-клас був наповнений реальними кейсами з професійної діяльності спікера, порадами студентам щодо майбутнього їх працевлаштування, ключовими вміннями, знаннями та навичками щодо самореалізації.
Відгуки студентів укотре переконують, що такі заходи мають безцінне значення для становлення майбутніх фахівців, їх самовизначення та самореалізації.
Студенти та викладачі кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну висловлюють щиру повагу та вдячність нашому Олексію МОРОЗУ, а також чекають на нову зустріч в листопаді 2023 року.
15.10.2023