КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ АМЕРИКАНСЬКОГО ПРОФЕСОРА МАРКА ЗІГЕЛЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕС-ДИЗАЙНУ

18 жовтня 2023 року на запрошення кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну факультету управління та бізнес-дизайну, здобувачі вищої освіти спеціальностей 075 Маркетинг, 281 Публічне управління та адміністрування,  073 Менеджмент, 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, 076 Підприємництво та торгівля та 051 Економіка прослухали лекцію від гостьового лектора Каліфорнійського  державного університету Сан-Маркос (CSUSM) Марка Зігеля на тему: «Прийняття маркетингових рішень в умовах ризику та невизначеності»

Марк Зігель розпочав свою лекцію з того, що наголосив:

«Українці сьогодні мають тяжкий і водночас унікальний досвід стійкості та адаптації в умовах війни, а також мають виклик, стосовно того, якою має бути повоєнна країна, про що слід всім поміркувати вже зараз і що треба зробити вже сьогодні, доки війна триває, аби не згаяти час».

Саме для того, щоб розширити у свідомості нашої молоді глобальне бачення можливостей України у світовому контексті і було організовано зустріч здобувачів вищої освіти з каліфорнійським лектором, Марком Зігелем, який поділився своїми напрацюваннями  в галузі маркетингу та менеджменту, обравши лише ті, які найбільш актуально накладаються на український бізнес-контекст.

На початку свого виступу  доктор Марк Зігель  розповів  про себе, зокрема він є:

  • Президентом та генеральним директором M Siegel Associates LLC - управління ризиками, стійкістю та безпекою;
  • Директором проєктів з глобальної безпеки та стійкості, магістерська програма з внутрішньої безпеки державного університету Caн-Дієго;
  • викладачем, магістром ділового адміністрування (MBA), спеціальність «Управління ланцюгами постачання», Каліфорнійський державний університет Сан-Маркос.
  • уповноваженим, який очолював ініціативу з глобальних стандартів ASIS International, що розробляє міжнародні та національні стандарти управління ризиками, стійкості, безпеки та ланцюгів постачання
  • міжнародно визнаним сертифікованим провідним аудитором, тренером та оцінювачем навичок з управління ризиками, стійкістю та безпекою;
  • очільником технічних комітетів та робочих груп для 13 американських національних стандартів ANSI, розроблених для забезпечення стійкості, безпеки, безперервності бізнесу, оцінки ризиків, управління ланцюгами постачання, а також серії стандартів для приватних постачальників, щоб продемонструвати підзвітність вимогам до бізнесу та управління ризиками, дотримуючись при цьому юридичних зобовʼязань та поважаючи права людини;
  • автором книги «Управління ризиками, пов’язаними з пандемією: Управління ризиками та планування безперервності», Amazon, 2020;
  • співавтором книги «Організаційна стійкість: Управління ризиками руйнівних подій - посібник для практиків».

«Українці сьогодні пишуть історію майбутнього кожного дня. І так само ви, здобувачі освіти, маєте писати свої історії, наративи про те, як в подальшому вести бізнес - наголосив в своєму зверненні до студентства, Марк. Сьогоднішня українська молодь - це лідери змін. Але вам важливо розуміти, що конкретно кожен з вас зможе для цього зробити».

Система ринкових відносин об'єктивно зумовлює наявність ризику в усіх сферах господарської діяльності. Ринкове середовище вносить елементи невизначеності в діяльність підприємств і зумовлює різноманітність існування ризикових ситуацій, що виникають за конкретних умов і обставин. Ризикові ситуації створюють умови для існування та реалізації економічного ризику, з яким стикаються практично всі підприємства в процесі своєї діяльності. Відсутність повної інформації, елементи випадковості та інші економічні умови господарювання зумовлюють складність передбачуваності процесу управління, оскільки більшість управлінських рішень підприємства приймається в умовах невизначеності та підприємницького ризику. За таких обставин компаніям необхідно не уникати ризику, а вміти правильно оцінювати його ступінь і безпосередньо ним керувати, щоб обмежити його вплив на свою діяльність.

Такі умови ведення бізнесу, в свою чергу, зумовлюють зростання ролі маркетингу як ключового напряму управління підприємством, де значна увага приділяється вивченню ризикових аспектів господарської діяльності, пошуку ефективних методів контролю, оцінки та моніторингу ризиків та створення відповідних систем управління.

Питання, які розглядав лектор, є надзвичайно важливими для сучасної України, для розвитку української освіти, науки та бізнесу в повоєнній відбудові країни. Подібні лекції-дискусії – це також нагода для налагодження співпраці з новими партнерами й започаткування нових проєктів.

Ми дякуємо пану Марку Зігелю за його велику роботу у допомозі Україні, оскільки він від самого початку повномасштабного вторгнення координує гуманітарну допомогу особам, які постраждали від війни росії проти України.

Лекцію відвідало понад 130 здобувачів освіти та науково-педагогічні працівники факультету управління та бізнес-дизайну.

Саме в єдності та взаємній відповідальності наша сила. Ми всі гуртом працюємо на захист України. Звісно, фронти у нас різні, а Перемога буде одна на всіх.

23.10.2023