КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

КРУГЛИЙ СТІЛ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ФАКУЛЬТЕТУ ДИЗАЙНУ ЩОДО ОБГОВОРЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

25 жовтня 2023 року відбувся круглий стіл щодо обговорення змістового наповнення освітніх компонентів освітніх програм факультету дизайну. На зустрічі були присутні студенти 1–4 курсів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які навчаються на освітніх програмах «Дизайн одягу», «Дизайн середовища», «Графічний дизайн», «Мультимедійний дизайн», гаранти освітніх програм, завідувачі і науково-педагогічні працівники кафедр факультету дизайну.

На початку зустрічі гаранти освітніх програм спеціальності 022 «Дизайн»: ОП «Дизайн одягу» Калина Пашкевич, докторка технічних наук, професорка, завідувачка кафедри МДК; ОП «Дизайн середовища» Данило Косенко, кандидат мистецтвознавства, завідувач кафедри ДІМ; ОП «Графічний дизайн» Наталія Чупріна, докторка мистецтвознавства, професорка, завідувачка кафедри МД; ОП «Мультимедійний дизайн» Руслана Хиневич, кандидатка технічних наук, доцентка, доцентка кафедри МД розповіли студентам про освітні компоненти програм, структурно-логічну схему послідовності їх вивчення та програмні результати навчання, які отримують здобувачі.

Присутні на заході студенти активно долучилися до обговорення. Здобувачка освіти Лілія Калита (гр. БДг3-22) запропонувала вивчення графічних редакторів, наприклад Adobe Photoshop, Adobe Illustrator тощо, починаючи з 1, 2 курсів, оскільки це буде корисним не лише для опанування професійних навичок, а й у виконанні завдань з інших дисциплін.

Здобувачка освіти Дар`я Ткаліч (гр. БДс1-20) підкреслила важливість розширення практичних завдань з використання графічних редакторів для кращого опанування інструментарію програм.

Студент Олег Коваленко (гр. БДс1-23) запропонував упровадити вивчення будівельних матеріалів та їх властивостей, оскільки ці знання є необхідними під час розробки дизайну інтер’єру.

Пропозиції щодо удосконалення освітньої програми «Дизайн середовища» та важливості більш глибокого вивчення певних тем з метою підвищення якості підготовки висловила Віра Прокопеня (гр. БДс3-22), зокрема щодо збільшення аудиторних годин дисципліни «Історія мистецтва і дизайну». До обговорення долучились Марина Мурзакова (гр. БДс2-21) та Аліна Захарець (гр. БДо2-21) котрі додали, що зацікавлення викликає й поглиблене вивчення сучасних стилів в дизайні та творчості дизайнерів.

Марина Мурзакова, здобувачка освіти ОП «Графічний дизайн», наголосила на актуальності опанування практичних навичок та виконанні реальних завдань для підприємств, що посилить портфоліо випускників освітніх програм.

Олександр Федірко (гр. БДс1-23) запропонував доповнити перелік дисциплін вільного вибору спеціалізованими дисциплінами, що допомогли б розширити професійні компетентності (наприклад «Ландшафтний дизайн» для освітньої програми «Дизайн середовища»).

Кирило Лагутін (БДм2-23) підкреслив позитивний аспект можливості зарахування знань, отриманих у результаті неформальної освіти, а Олександр Федірко (БДс1-23) наголосив на можливостях зарахування результатів інформальної освіти.

За результатами круглого столу було узгоджено низку пропозицій від студентів щодо удосконалення освітніх програм, які в подальшому буде враховано в освітньому процесі.

28.10.2023