КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ТРЕНІНГОВИЙ ЦИКЛ «БІЗНЕС В УМОВАХ ВІЙНИ: СТАН, ПОТРЕБИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ» ВІД СТЕЙКХОЛДЕРІВ ТА БІЗНЕС-ПАРТНЕРІВ ФАКУЛЬТЕТУ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕС-ДИЗАЙНУ

Студенти та аспіранти всіх факультетів Київського національного університету технологій та дизайну мали можливість дуже продуктивно провести навчальну практику у лютому 2024 року. Незважаючи на надзвичайні складні часи, які переживає сьогодні Україна, студенти та викладачі продовжують працювати, розвиватись та готувати наступне покоління високоосвічених, інтелектуальних, конкурентоспроможних фахівців-патріотів своєї держави, основна місія яких полягатиме в успішній повоєнній відбудові економіки країни та її успішній інтеграції у світовий економічний простір. Саме тому, з метою посилення практичної підготовки студентів та аспірантів, надання їм найсучасніших знань та компетентностей з організації та ведення бізнесу, навичок підприємництва, практичних основ маркетингової діяльності, менеджменту, управління фінансами, консалтингових послуг на факультеті управління та бізнес-дизайну було організовано традиційний сертифікаційний тренінговий цикл від провідних стейкхолдерів, бізнес-партнерів та підприємців «Бізнес в умовах війни: стан, потреби та стратегічні вектори розвитку». Слід підкреслити, що до заходів тренінгового циклу, крім здобувачів вищої освіти  ФУБД, долучилися  студенти та аспіранти з інших факультетів Університету. За результатами тренінгів учасники отримали сертифікат про проходження тренінгового циклу обсягом 1 кредит ECTS за умови успішної роботи з менторами сертифікаційного тренінгового циклу.

 

15 лютого 2024 року розпочав тренінговий цикл майстер-класом на тему: «Фінансова грамотність», спікером якого виступила Аліса СТЕПАНЯН, керівник відділення банку ПУМБ. У майстер-класі взяли участь  студенти, аспіранти та викладачі університету. Робота відбувалася у змішаному форматі: у конференц-залі та в режимі online з використанням технічних засобів ZOOM. 

 

19 лютого 2024 року відбувся тренінг на тему: «Оцінювання ефективності інструментів комунікацій бренду в менеджменті» від стейкхолдера кафедри управління та смарт-інновацій Наталї ШАБАТИН, бренд-менеджера провідної української компанії з аутсорсингу та лізингу персоналу «Fillin». Ключові питання, які розглядались: інструменти для візуалізації, ефективність комунікації, навички в digital-середовищі. Студенти мали змогу задати питання щодо практичних навичок та використання digital-інструментів для покращення роботи в компанії, огляду різних таск-менеджерів для роботи в команді. Спікеркою були запропоновані корисні ресурси, які допомагають візуалізувати, формувати цілі та бачити майбутні результати, також було розглянуто кейси з використання ERP та CRM системи для управління бізнесом.

 

20 лютого 2024 року відбувся бізнес-тренінг на тему «Відповідальне виробництво та споживання у сфері легкої промисловості», спікером якого виступила Леся БАРТЕЦЬКА, випускниця британського «Chartered Institute of Marketing», стиліст телевізійного каналу UA: Перший, прогнозист моди. Тема семінару дуже актуальна, адже відповідальне виробництво та споживання – це одна з важдивих проблем сьогодення, оскільки стосується використання природніх ресурсів Землі, яке передбачає задоволення виключно необхідних потреб людей.

Легка промисловість – одна з найбільш впливових індустрій, які відіграють вирішальну роль у сталому розвитку суспільства. Вплив легкої промисловості на навколишнє природнє середовище є достатньо істотним і має загальносвітове значення. Модна індустрія відповідальна за 20% загальносвітових промислових стічних вод і 10% від викидів вуглекислого газу, що більше, ніж всі міжнародні рейси і морські перевезення разом узяті. У кінці семінару слухачі мали можливість задати питання доповідачу.

 

20 лютого 2024 року студенти та аспіранти долучились до відкритої лекції-воркшопу на тему: «Вплив штучного інтелекту на економіку та бізнес», спікером якої став керівник проєктів АТ «ІНГ Банк Україна» Дмитро ІРНАЗАРОВ, який є стейкхолдером кафедри смарт-економіки.

Цікавою та змістовною була доповідь Дмитра ІРНАЗАРОВА щодо систем штучного інтелекту, а саме: ANI (штучного вузького інтелекту / Artificial narrow intelligence), AGI (загального штучного інтелекту / Artificial general intelligence), ASI (штучного суперінтелекту) та їх впливу на економіку країни та бізнес зокрема.

Окрім того, Дмитро ІРНАЗАРОВ постійно залучав студентів до активної участі, використовуючи сучасні методичні прийоми та заохочувальні стимули. Студенти проявляли активність та задавали питання.

 

21 лютого 2024 року відбувся бізнес-тренінг на тему: «Світовий ринок зерна та роль України в ньому», спікером якого виступив Олег ШВЕЦЬ, заступник директора ТОВ «Перша незалежна сюрвеєрська компанія». Студентів та аспірантів було долучено до широкої дискусії щодо макроекономічних прогнозів післявоєнного відновлення України, зокрема: стабільності та перспектив відновлення агропромислового сектору; якості вітчизняної агропродукції; конкурентоспроможності вітчизняних сільськогосподарських підприємств на міжнародному ринку; формуванню необхідних компетенцій фахівців, затребуваних на післявоєнному ринку праці; напрямів підприємництва, які будуть актуальними та затребуваними; розвиток цифрової економіки, майбутнього банківської системи, криптовалютного ринку, ринку цінних паперів та фондового ринку.

 

22 лютого 2024 року відбувся практичний тренінг від керівника відділення «Raiffeisen Bank» Русанівське відділення Ірини СЕНЧУРІНОЇ на тему «Функціонування банків з іноземним капіталом в Україні в умовах воєнного стану». 

Студенти ознайомились з основними засадами, проблемами та перспективами функціонування банківської системи України в умовах воєнного стану.

 

23 лютого 2024 року було проведено воркшоп на тему: «Ризики у підприємництві», спікером якого виступив Талят БЄЛЯЛОВ, директор ТОВ «УКРЮГІМПЕКС»

Як зазначив Талят БЄЛЯЛОВ, підприємницька діяльність – це завжди ризик для підприємства, тим паче у сучасні нелегкі для української економіки часи. Щоб вижити у конкурентному ринковому середовищі, підприємствам необхідно приймати нетрадиційні та сміливі рішення для прискорення післявоєнного відновлення та подальшого розвитку. Проте, необхідно заздалегідь розумно підходити до питання розпізнання та правильної оцінки можливих загроз з метою обмеження їх негативного впливу та мінімізації обсягів фінансових втрат.

 

28 лютого 2024 року відбувся воркшоп на тему: «Керування репутацією бренду та безпека даних в мережі Інтернет», підготовлений Юрієм ГОРОДЕЦЬКИМ, директором з маркетингу компанії «Хайсенс Україна».

Студенти ознайомились з сучасними системами ти принципами керування репутацією бренду в онлайн та офлайн каналах. Лектор навів приклади та методи SERM (ORM) маніпуляцій.

Особливу увагу у студентів викликали практичні поради щодо безпеки особистих даних в мережі інтернет, способах її збереження та можливим наслідкам порушення правил. Студенти активно долучились до обговорення і активно вели дискусії.

 

29 лютого 2024 року відбувся воркшоп від Володимира МАРЦИНОВСЬКОГО, директора з маркетингу ТОВ «Тотал принтер» та стейкхолдера кафедри смарт-економіки на тему «Використання інструментів штучного інтелекту в маркетингу».

Цікавим зустріч зробило обговорення питань застосування можливостей доступних для широкого кола користувачів генеративних інструментів (ChatGPT-3, ChatGPT-4, Copilot, Gemini та ін.) при виконанні різних видів самостійної роботи та підготовки здобувачів до контрольних робіт та екзаменів.

Студенти виявили високу активність та ділилися своїм досвідом роботи з редакційними, лінгвістичними та пошуковими можливостями інструментів штучного інтелекту, зосередившись, зокрема, на обговоренні свого досвіду створення текстів та зображень.

 

4 березня 2024 року було проведено дискусійний workshop: «Управління та розвиток бренду на міжнародному ринку». Cпікер – Ігор МОСІЙЧУК, бренд-менеджер міжнародного HR-провайдера «Smart Solution». 

Спікер поділився цікавими кейсами відомих компаній та на прикладі цих кейсів продемонстрував різні підходи щодо розвитку бренду.

Студенти мали змогу задати питання щодо практичних навичок та використання бізнес комунікацій для управління брендом на міжнародному ринку.

 

5 березня 2024 року відбувся тренінг на тему: «Просування та розвиток брендів у соціальних мережах», спікером якого виступив Віталій КОСТЕНКО, директор з маркетингу компанії «Марс Юніон». На тренінгу було розглянуто базові аспекти просування брендів у соціальних мережах та тренди у контент-стратегіях на майбутнє. Докладно, на основі реальних прикладів рекламної активності відомих брендів, розглянуто різницю у просуванні та емоційному навантаженні різних категорій товарів та послуг, таких як, сфера спорту, автомобілів, моди , техніки та різних послуг. У процесі викладання матеріалу студенти активно дискутували та надавали свої варіанти можливих контент-стратегій.

Висловлюємо щиру вдячність ректору КНУТД, академіку Івану ГРИЩЕНКО, проректорці з наукової та інноваційної діяльності Людмилі ГАНУЩАК-ЄФІМЕНКО, декану факультету управління та бізнес-дизайну Олександрі ОЛЬШАНСЬКІЙ за всебічну підтримку та допомогу в реалізації ідеї вільного поширення знань серед здобувачів вищої освіти та створення захоплюючого освітнього процесу для студентів та аспірантів Київського національного університету технологій та дизайну!

Працюємо на освітньому фронті заради Перемоги України!

19.03.2024