В рамках «Тижня гостинності» була проведення лекція «Діджитал-технології у сфері гостинності». Лекцію прочитав Олексій Тонких доцент кафедри туризму та готельно-ресторанного бізнесу для здобувачів вищої освіти спеціальностей «Готельно-ресторанна справа» та «Туризм».
На сучасному етапі розвитку діджитал-технології та цифровізації різних сфер бізнесу, найважливішим виступає клієнтоорієнтований процес у сфері гостинності, а діджитал-технології виступають інструментом оптимізації процесів господарської діяльності, підвищення якості, та швидкої уніфікації пропозицій для гостей.
В продовж лекції були продемонстроване програмне забезпечення для туристичного сегменту: SERVIO – програмний продукт, який оптимізує вирішення всіх найважливіших завданнь готельного бізнесу: бронювання, поселення гостей, проведення конференцій та банкетів, управління персоналом і контроль їх роботи, фінансовий і бухгалтерський облік, інші; tripmydream, Booking, TripAdvisor, IT-tour – сервіси, які допоможуть організувати подорожі, дають змогу на основі побажань клієнта спланувати ідеальну подорож; Checkbox – це програмний реєстратор розрахункових операцій, створений для бізнесу будь-якого масштабу, який здешевить реєстрацію розрахункових операцій, а також спростить і впорядкує ведення звітності та контроль платежів, Checkbox – сервіс, який працює без використання дорогого стаціонарного обладнання, та дозволяє проводити розрахункові операції у будь-якому місці маючи тільки смартфон, при цьому програмний реєстратор розрахункових операцій не тільки не поступається по функціональності стандартному РРО, але і перевершує його.
Тема «Діджитал-технології у сфері гостинності» викладається в контексті освітньої компоненти «Технології продажу туристичного продукту» та забезпечує набуття здобувачами вищої освіти загальних фахових цифрових компетенцій та програмних результатів навчання щодо використанні інформаційних технологій для організації роботи закладів готельно-ресторанного та туристичного бізнесу.
01.05.2024