7 травня 2024 року кафедра смарт-економіки організувала другу у весняному семестрі відкриту лекцію професора Павла Слівінського (Pawel Sliwinski), завідувача кафедри міжнародних фінансів Познанського економічного університету (Poznan University of Economics and Business) – одного з найпрестижніших державних університетів Польщі. Паралельно з науковою діяльністю професор Павел Слівінський також обіймає посаду президента фінансово-інвестиційної групи INC (Польща).
Ця лекція стала продовженням лекції «Фінансування інновацій у старт-економіці: приклад компаній з орбіти Movie Games», першу частину якої було проведено в квітні.
Лекція професора Слівінського була присвячена аналізу алгоритмів залучення фінансування для розвитку бізнесу та збільшення капіталізації підприємств з вагомою інноваційною складовою, зокрема стартапів. Перша частина лекції була присвячена переважно теоретичній складовій, тоді як у другій частині було проаналізовано розвиток польської компанії Movie Games та її партнерських компаній, які є одними з найбільш відомих гравців на національному ринку гейм-девеломпенту (створення відеоігор).
Польський лектор на практичних прикладах продемонстрував переваги та недоліки використання різних інструментів залучення зовнішнього фінансування, зокрема, через краудфандінг, бізнес-ангелів, а також підписання міжнародних угод на виробництво продукції / надання послуг з відомими учасниками ринку тощо. Як приклад було наведено динаміку вартості бізнесу (акцій) компанії Movie Games, яка менш ніж за 4 роки з початку заснування компанії зросла більше ніж у 140 разів.
Вона змінювалась як результат вдалих кроків у процесі пошуку джерел фінансування інноваційного бізнесу, що супроводжувалось перетворенням споживчого та людського капіталу у фінансовий.
14 травня 2024 року студенти кафедри смарт-економіки та інших кафедр факультету управління та бізнес-дизайну мали можливість прослухати лекцію доктора Джона Стентона-Геддеса (John Stanton-Geddes), PhD., Postdoc, Університет Міннесоти (University of Minnesota). Доктор Джон Стентон-Геддес обіймає посаду керівника з вимірювання результативності цифрових і маркетингових програм на всіх ринках присутності HP (США) та є одним з найбільш визнаних спеціалістів з дата-аналітики в США.
Його лекція з теми «Вимірювання та оцінка маркетингу в цифрову еру» зібрала понад 60 слухачів, що навчаються за спеціальностями «Економіка», «Управління та адміністрування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент», «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля».
Студенти під час цієї лекції ознайомились з проблемами збирання та опрацювання цифрових даних для цілей маркетингу. Лектором було розглянуто відмінності між традиційною та Баєсовою моделями статистичного опрацювання інформації з аналізом можливостей і переваг останньої в умовах сучасного цифрового середовища та наявних можливостей для глобальної аналітики великих баз даних.
Наприкінці лекції студенти поставили лектору низку запитань, що стосувалися особливостей автоматичного збирання інформації в соціальних мережах.
Викладачі факультету бізнес-дизайну (зокрема кафедри смарт-економіки) та студентство висловлюють подяку іноземним лекторам за отримані нові знання та ознайомлення з особливостями наукових підходів у кращих університетах світу!
20.05.2024