КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ВОРКШОП ВІД ІНОЗЕМНОГО ПАРТНЕРА – КЕРУЮЧОГО МЕРЕЖЕЮ ГОТЕЛІВ ТОМАСА СТРЕЛИ (ШВЕЙЦАРІЯ) ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕС-ДИЗАЙНУ ТА ІНСТИТУТУ КУЛЬТУРНИХ ТА КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ

У травні 2024 року для студентів факультету управління та бізнес-дизайну та студентів кафедри туризму та готельно-ресторанного бізнесу Інституту культурних та креативних індустрій було проведено онлайн-лекцію від іноземного бізнес-партнера, керуючого мережею готелів Томаса Стрели, готельного менеджера в B&B Hotels Switzerland GmbH, мережі, яка налічує більш ніж 400 готелів у таких країнах, як Франція, Німеччина, Іспанія, Італія, Польща, Бразилія та Швейцарія. Лекція на тему «Менеджмент індустрії гостинності» була присвячена питанням організації надання послуг у готельному бізнесі. Пан Томас Стрела поділився своїми поглядами на інновації в індустрії гостинності та стратегії управління брендом у цифрову еру. Студентам було надано можливість зрозуміти, як глобальна мережа, з багатомільйонною аудиторією задоволених клієнтів, підтримує високу якість послуг за розумною ціною, а також які знання і навички необхідні майбутнім лідерам індустрії туризму і гостинності для успішного розвитку.

Під час лекції спікер наголосив, що менеджмент гостинності являє собою систему управління процесом надання послуг людям, що базується на принципах гуманізму, толерантності, персоніфікації продукту гостинності, поваги до культурного розмаїття, пріоритетності задоволення потреб людини в якісному відпочинку, відновленні фізичних і духовних сил, культурному саморозвитку. Особливу увагу було приділено механізму управління поведінкою споживачів послуг гостинності.

Тема лекції викликала неабиякий інтерес у слухачів. Насамкінець доповідач відповів на поставлені питання. Дякуємо за корисну інформацію.

28.05.2024