7 травня 2024 року в рамках співпраці зі стейкхолдерами Жанна Жигалкевич, професорка кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» провела гостьову онлайн-лекцію для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Маркетинг», «Digital маркетинг» та здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Комунікаційний маркетинг» з теми «Диджитал маркетинг: мода чи необхідність».
У процесі лекції Жанна Михайлівна розкрила такі питання:
Що таке цифровий маркетинг?
Що таке GDPR?
Що таке цифрові активи компанії?
Чим корисний аналіз сайтів конкурентів?
Коротко про соціальні мережі та месенджери.
Ключові терміни та метрики цифрового середовища
Науково-педагогічні працівники та здобувачі освіти кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну високо оцінили якість і доступність представленого матеріалу, застосування лектором сучасних технічних засобів навчання, актуальність та сучасність змісту лекції.
Жанна Жигалкевич також обговорила з колегами та здобувачами нагальні питання вдосконалення професійних компетентностей у сфері сучасних маркетингових цифрових технологій, а також шляхи удосконалення освітньо-професійних програм.
У заході взяло участь понад 100 здобувачів освіти спеціальності 075 «Маркетинг».
Щиро дякуємо Жанні Михайлівні та всім учасникам заходу
за активність та плідну дискусію!
29.05.2024