КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ЛЕКЦІЯ ЖАННИ ЖИГАЛКЕВИЧ У РАМКАХ СПІВПРАЦІ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «МАРКЕТИНГ»

7 травня 2024 року в рамках співпраці зі стейкхолдерами  Жанна Жигалкевич, професорка кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» провела гостьову онлайн-лекцію для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Маркетинг», «Digital маркетинг» та здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Комунікаційний маркетинг» з теми «Диджитал маркетинг: мода чи необхідність».

У процесі лекції Жанна Михайлівна розкрила такі питання:

Що таке цифровий маркетинг?

Що таке GDPR?

Що таке цифрові активи компанії?

Чим корисний аналіз сайтів конкурентів?

Коротко про соціальні мережі та месенджери.

Ключові терміни та метрики цифрового середовища

 

 

Науково-педагогічні працівники та здобувачі освіти кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну високо оцінили якість і доступність представленого матеріалу, застосування лектором сучасних технічних засобів навчання, актуальність та сучасність змісту лекції. 

Жанна Жигалкевич також обговорила з колегами та здобувачами нагальні питання вдосконалення професійних компетентностей у сфері сучасних маркетингових цифрових технологій, а також шляхи удосконалення освітньо-професійних програм.

У заході взяло участь понад 100 здобувачів освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

Щиро дякуємо Жанні Михайлівні та всім учасникам заходу

за активність та плідну дискусію!

29.05.2024