КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

КНУТД ПРЕЗЕНТУЄ РОЗРОБКИ НА БІЗНЕС-ФОРУМІ FASHION-ІНДУСТРІЇ «ЛЕГКА КОНФА V 2.0»

Другий рік поспіль наймасштабніший всеукраїнський бізнес-форум легкої промисловості «Легка Конфа V 2.0» об’єднав зацікавлених провідних фахівців, експертів галузі та інших представників цієї зовсім «нелегкої» галузі, зокрема виробників одягу та матеріалів, дизайнерів та стилістів, дистрибʼюторів, інвесторів, експертів ринку та суміжних секторів, блогерів тощо.

Неймовірна атмосферна локація у центрі міста Лева 26–27 липня 2024 року гостинно прийняла його учасників. На цьому івенті зібралися провідні гравці легпрому, влади для обміну знаннями, інсайтами, досвідом, результатами виконаних кейсів та баченням майбутнього галузі, пошуку нових партнерів та розширення можливостей, отримання потужного заряду мотивації.

Ініціатором та головним партнером заходу виступила компанія «Softorg», технологічний акселератор легкої промисловості та лідер на ринку швейного обладнання, а також постійний, потужний стейкхолдер Київського національного університету технологій та дизайну.

До такої непересічної та надихаючої події на запрошення компанії-організатора також долучилися представники університету – Людмила Ганущак-Єфіменко, проректор з наукової та інноваційної діяльності, д. е. н., проф.; Наталія Остапенко, декан факультету мистецтв і моди, д. т. н., проф.; Тетяна Струмінська, завідувачка кафедри моди та стилю, к. т. н., доц.., та активно позиціонували бренд КНУТД на форумі, комунікували з українськими виробниками, партнерами, експертами, колегами-освітянами та іншими фахівцями модної індустрії.

Упродовж дводенного заходу відбулися потужні професійні виступи спікерів, ТОПових експертів легпрому,  інформативні та корисні тренінги, цікаві панельні дискусії, тематичні мітапи з найважливіших питань, ефективний нетворкінг. Серед ключових тем були сучасні цифрові інструменти і послуги у сфері легкої промисловості, виявлення потреб клієнтів та розуміння поведінки покупців, масштабування стратегій маркетингу та продажів, залучення аудиторії через соціальні медіа, інноваційна корпоративна культура, орієнтована на клієнтів, штучний інтелект у fashion-індустрії, робота з блогерами та просування продукції тощо.

Понад 30 топових експертів легпрому, розповіли про свої успішні кейси, ідеї та набутий досвід. Так, в рамках бізнес-форуму поділилися вдалими практиками та корисними інсайтами зростання і розвитку власного бізнесу:

Євген Кудрявченко, засновник діджитал-агентства Vintage Web Production, співзасновник української спільноти Ukrainian Digital Community, та розкрив тему «Як зрозуміти клієнтські потреби та передбачити поведінку покупців»;

Анна Ніколаєва, Media Head діджітал-агенції Havas Digital, висвітлила тему «Як виявити приховані потреби клієнтів?»;

Ігор Полич, СЕО компанії-розробника мобільних додатків Devlight, закцентував увагу на перспективах та можливостях використання штучного інтелекту у фешн-індустріі;

Ігор Дідок, комерційний директор Ma'Rijany Hemp Company, професійно розкрив тему «Вплив сталого розвитку на культуру споживання»;

співзасновники бренду Andreas Moskin: Андрій Моськін, Андреас Білоус розповіли про багатоканальний підхід у модному ритейлі;

Марина Лосєва, засновниця та СЕО Ukrainian Fashion Education Group,   fashion-експертка, цікаво розповіла про капсульні колекції як інструмент збільшення попиту;

Ольга Трубчак, начальник виробництва бренду «Gepur», розповіла про інноваційну корпоративну культуру орієнтовану на клієнтів та інші.

Учасників вразила аналітична доповідь «Партнерство – шлях до зростання фешн-індустрії» Тараса Притули, директора з корпоративної соціальної відповідальності компанії «Softorg», який нагадав, що легка промисловість є стратегічною серед галузей виробництва непродовольчих товарів; окреслив наслідки повномасштабного вторгнення росії у 2022 році на легку промисловість; висвітлив проблемні питання у екологічному, інноваційному, сировинному, кадровому, освітньому напрямах; запропонував шляхи комунікації і боротьби зі стигматизованим сприйняттям сектору економіки; наголосив на колабораціях, партнерстві та об’єднанні в галузі; закцентував увагу на популяризації та зміні ставлення до сектору тощо.

Також було проведено панельні дискусії, на яких провідні фахівці розказали власні історії успіху та відповіли на запитання учасників. Тему першої панелі «Як брендам розробляти продукти, що відповідають потребам і вподобанням клієнта?», ґрунтовно розкрили Сергій Параска, засновник та СЕО бренду «Stimma»; Тетяна Вовк, співзасновниця бренду «Vovk»; Андрій Моськін, співзасновник бренду «Andreas Moskin»; Ольга Штейнле, засновниця бренду «Roksana». Друга панель була присвячена темі «Масштабування стратегій маркетингу та продажів», креативними спікерами якої стали Вікторія Король, засновниця бренду «QUEEN Wear»; Андрій Логвін, співзасновник та генеральний директор «Kasta»; Анастасія Дзюба та Анна Бец, співзасновниці бренду «MustHave»; Катерина Жураківська, директор з маркетингу БФК Gulliver; Ольга Третяк, маркетинговий директор бренду «Anoeses».

Родзинкою цьогорічної «Легкої конфи V 2.0» став показ колекцій студентів КНУТД, призерів та учасників Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів «Печерські каштани». Гучні оплески ще довго супроводжували дефіле сучасних моделей одягу, авторами яких є Марина Заікіна з колекцією «Murena»; Віталіна Сугак з колекцією «Northern Star»; Лілія Кара з колекцією «Трипільське відродження».

Неймовірна кількість теплих обіймів, сотні дружніх рукостискань і усмішок, концентрація професійності, експертних порад і рекомендацій, перемог і факапів, нових знайомств, цікавих виступів експертів про тренди в сфері легкої промисловості; реальні історії підприємців про виклики, отримані результати та набутий досвід. 

Щиро дякуємо компанії «Softorg», що об’єднує, за запрошення та можливість демонстрації fashion-колекцій студентів університету; за створення креаторської стратегічної платформи для розвитку легкої промисловості, за можливість обмінюватися досвідом, знаходити партнерів, однодумців та нові ділові зв’язки, напрацьовувати сучасні та раціональні рішення для подолання тих викликів, які постають перед легкою промисловістю в умовах війни.

Бажаємо всім навчатися та розвиватися, об’єднуватися, підтримувати та підсилювати один одного, зокрема в колабораціях! Сил та натхнення на нові проєкти! Разом – до Перемоги!

02.08.2024