КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

УРОЧИСТЕ ВІДКРИТТЯ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЯ СУЧАСНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ «КОВОРКІНГОВИЙ ПРОСТІР МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ»

12 червня 2024 року ректор Київського національного університету технологій та дизайну Іван Грищенко урочисто відкрив нову еру в практико-орієнтованій підготовці маркетологів, перерізавши стрічку символічного старту сучасної навчальної лабораторії «Коворкінговий простір маркетингових технологій» на кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну.

У вітальному слові Іван Михайлович зазначив, що відкриття цієї лабораторії – це інвестиція в майбутнє наших здобувачів та є важливим кроком у реалізації мети освітньої діяльності Університету – підготовки висококваліфікованих і конкурентоспроможних на національному та міжнародному ринках праці фахівців.

Завідувачка кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну Олена Євсейцева підкреслила, що відкриття такої навчальної лабораторії стало можливим завдяки сприянню і фінансовій підтримці Євгена Толчиліна-Бурунського, стейкхолдера ОПП «Маркетинг»,  та поділилася планами щодо розвитку лабораторії. «Наша мета – зробити цю лабораторію центром інновацій в сфері маркетингу, – наголосила Олена Сергіївна. – Це місце, де теорія перетворюється на практику, а здобувачі матимуть змогу отримати  знання та навички, необхідні для успішної кар’єри в динамічному світі маркетингу, це ефективно організований робочий простір для групових воркшопів та індивідуальних занять, який обладнано сучасним проєкційним устаткуванням. Ми плануємо співпрацювати з провідними компаніями, організовувати майстер-класи з відомими маркетологами та створювати умови для проведення та імплементації  студентських проєктів. Відкриття навчальної лабораторії «Коворкінговий простір маркетингових технологій» – це лише початок. Ми впевнені, що ця лабораторія стане потужним стимулом для розвитку практичних навичок наших здобувачів та сприятиме підвищенню рівня маркетингових досліджень в Україні», – зазначила пані Олена.

Олена Сергіївна принагідно висловила щиру подяку керівництву Університету та всім причетним до відкриття сучасної навчальної лабораторії.

Переконані, що новітні технології та креативна атмосфера лабораторії стануть не тільки потужним інструментом для розвитку молодих талантів у сфері маркетингу, а й інноваційним простором де здобувачі зможуть обмінюватися досвідом, спілкуватися з досвідченими маркетологами та будувати міцні професійні зв’язки.

Все буде Україна! Разом – до Перемоги!

15.08.2024