Вступ до університету – це завжди новий етап у житті студентів, Першокурсники спеціальності 075 «Маркетинг» КНУТД вже встигли зробити свої перші кроки на шляху до професійного зростання та поділитися враженнями про те, як пройшли перші місяці навчання, які були наповнені приємними знайомствами та щирими позитивними емоціями.
З першого дня студенти відчули особливу атмосферу творчого та ділового підходу, яким славиться Університет. Вітальні та організаційні заходи, які організували НПП кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну разом з активом наукового гуртка «Студентський маркетинговий клуб «М-Теам», допомогли здобувачам освіти швидко влитися у навчальний процес та познайомитися з однокурсниками. Багато хто відзначив, що адаптація пройшла легше завдяки підтримці старшокурсників та науково-педагогічним працівникам кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну (Олені Євсейцевої, к.е.н.,доц., Світлані Бебко, д.е.н., доц., Анні Орел, д.е.н., доц., Катерині Шіковець, к.е.н., доц. Квіті Галині к.е.н.,доц., Юрію Городецькому, ст. викл. Павлу Шевчуку, ас., Діані Вдовиченко ст. лаборант кафедри) які з першого дня намагалися залучити студентів до активного життя Університуту.
Куратори груп БМР-1-2-24 Олена Євсейцева, к. е. н., доц. та групи БМРД-1-2-24 Юрій Городецький, ст. викл. познайомили першокурсників з великою родиною КНУТД. Куратори груп розповіли про основні правила поведінки в університеті, розпорядок роботи адміністративних відділів, ознайомили студентів з особливостями навчально-виховного процесу в університеті, допомогли першокурсникам розібратися із розкладом навчальних занять. Також обговорили всі організаційні питання і визначили першочергові завдання в навчальному році. Під час спілкування з науково-педагогічними працівниками кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну здобувачі освіти жваво ділилися історіями про себе, своїми захопленнями, планами на майбутнє та висловили побажання щодо проведення дозвілля.
Незважаючи на те, що навчання тільки почалося, студенти вже почуваються впевнено і сповнені ентузіазму. Попереду на них чекає безліч нових предметів, проектів та практичних занять, які допоможуть не лише поглибити теоретичні знання, а й отримати практичний досвід. «Я вже зараз розумію, що маркетинг це саме та сфера, в якій я хочу розвиватися. Університет дав мені можливість зрозуміти, як працює ця індустрія, і я з нетерпінням чекаю на наступні семестри», - зізнається студент Артем.
Бажаємо нашим дорогим студентам успіхів у навчанні та неймовірно яскравих років навчання у КНУТД. Попереду на них чекають нові виклики, які стануть основою для їхньої майбутньої кар'єри у світі маркетингу.
30.09.2024