16 вересня 2024 року на запрошення гаранта ОПП «Маркетинг» Олени Євсейцевої та асистента кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну Павла Шевчука в рамках дисциплін «Управління поведінкою споживача» та «Маркетингові дослідження» відбулася гостьова лекція Катерини Ільченко, засновниці агенції нейромаркетингових досліджень «Neuro-knowledge», з теми «Що таке нейромаркетинг і для чого він потрібен бізнесу».
Катерина Ільченко, директор агенції нейромаркетингових дослід-жень «Neuro-knowledge» і понад 20 років у комунікаційному бізнесі. Спеціалізується на стратегії комунікацій, управлінні рекламними кампаніями, брендингу, креативі, інтегруванні маркетингових комунікацій. Основні клієнти «Neuro-knowledge»: Mondelez, Jacobs Douwe Egberts, Peugeot, Renault, AbInBev, TEVA, Rozetka, Nutricia, Raiffaisen Bank Aval, Alfa Bank, Immochan, IDS etc.
Під час заходу студентів було ознайомлено з історією виникнення нейронауки, зокрема її інтеграцію в маркетингові дослідження. Учасники дізналися про сучасні підходи в дослідженнях поведінки споживачів і розглянули практичні кейси нейромаркетингових досліджень, проведених в Україні. Окрему увагу було приділено використанню новітнього обладнання для вивчення процесу прийняття рішень споживачами щодо купівлі.
Нейромаркетинг, як наука, виник на перетині нейробіології та маркетингу. Його розвиток почався у 2002 році з метою глибшого розуміння споживчих поведінкових реакцій за допомогою вимірювання активності мозку. Після лекції здобувачі освіти отримали відповіді на запитання: Що важливіше – емоції чи раціо? Як приймається рішення про покупку? Чи існує лояльність до брендів? Як працює реклама? А також, упевнилися що сучасні дослідження дають змогу отримати точніші дані про емоційні та когнітивні процеси під час вибору товарів чи послуг, що відкриває нові можливості для ефективної побудови маркетингових стратегій.
Лекція викликала жвавий інтерес у здобувачів освіти і сприяла подальшому зацікавленню сучасними інноваційними методами в маркетингових дослідженнях.
09.10.2024