КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

СОЦІАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ «СОЦІАЛЬНИЙ ВПЛИВ. ДІЯ ГРУПОВОГО КОНФОРМІЗМУ»

11 жовтня 2024 року Олена Вартанова, доктор економічних наук, професор кафедри управління та смарт-інновацій, практичний психолог, тренер провела соціальний експеримент за темою: «Соціальний вплив. Дія групового конформізму» для студентів, які вивчають курс «Публічні комунікації та взаємодія з громадськістю».

Експеримент приурочено до проведення Міжнародного дня психічного здоров’я та Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки.

Моделювання експерименту з теми групового конформізму (або соціального впливу групи на індивідів) стало чудовим способом продемонструвати, як люди схильні підлаштовуватися під думки чи дії більшості, навіть якщо це суперечить їхнім власним переконанням.

Проведення експерименту дало змогу продемонструвати також й інші принципи соціального впливу, зокрема, авторитет, навіювання, наслідування та прихильність.

На основі роботи в групах студенти на основі практико- орієнтованого навчання, моделювання та тренінгових методик змогли зрозуміти дію групового конформізму та те, як людина підпадає під вплив соціуму, які психологічні механізми стоять за груповим конформізмом, і як цей феномен може впливати на їх життя.

Обізнаність щодо дії принципів соціального впливу та маніпуляцій у сфері комунікацій є надійним щитом для захисту від них!

 

 

14.10.2024