КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ЛЕКЦІЯ ЮРІЯ КАБАКОВА «ЯКІСНА СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ – ОСНОВА УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ»

8 жовтня 2024 року здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 073 «Менеджмент» третього курсу груп БМН-1-22, БМНскн-23 з метою забезпечення практико-орієнтованого навчання в межах освітньої компоненти «Менеджмент якості» прослухали лекцію «Якісна система менеджменту – основа успішної організації» запрошеного практика Юрія Кабакова, директора Органу сертифікації персоналу Української асоціації якості, кандидата технічних наук, дійсного члена Міжнародної гільдії професіоналів з якості, сертифікованого аудитора з менеджменту якості і екологічного менеджменту, експерта з рівнів досконалості EFQM, члена науково-методичної комісії зі спеціальності 073 «Менеджмент» Міністерства освіти і науки України, учасника розробки стандарту з спеціальності 073 «Менеджмент».

Так як у цей день у Києві зранку лунала повітряна тривога, лекцію було проведено в онлайн-форматі.

Юрій Борисович розпочав із того, що для забезпечення якості роботи та підвищення конкурентоспроможності будь якої організації потрібна досконала система менеджменту, яка дає можливість організації стабільно досягати цілей, які вона ставить перед собою. Це стосується будь яких організацій на всіх рівнях – від керування державою загалом до управління кожним окремим підприємством.

Також лектор акцентував, що фахівці у рамках Міжнародної організації зі стандартизації (ISO) розробили низку міжнародних стандартів щодо систем менеджменту, у яких визначено вимоги для організацій, які прагнуть стабільно досягати поставлених цілей. Стандарти ISO у сфері системного менеджменту є загальновизнаними інструментами, які використовуються мільйонами організацій у всьому світі і можуть слугувати тим каркасом, на який можна «нанизувати» всі інші інструменти менеджменту.

Система менеджменту якості стає основою загальної системи менеджменту організації, адже вона спрямована на досягнення основної цілі її існування. Але у організації, окрім задоволення вимог споживачів, існують і інші завдання, для задоволення яких треба вдосконалювати систему менеджменту організації спираючись на інші стандарти ISO в сфері системного менеджменту.

Лекцію було проведено на високому рівні, Юрій Борисович у доступній формі пояснював матеріал, наводив приклади з практичної діяльності організацій, давав можливість студентам ставити запитання і відповідав на них, в аудиторії відбувалась справжня дискусія.

Кафедра управління та смарт-інновацій щиро вдячна Юрію Кабакову за проведену лекцію та змістовні знання в сфері менеджменту якості!

15.10.2024