10 жовтня 2024 року в рамках Тижня дизайну в КНУТД відбулась онлайн-лекція «Фотографія як інструмент дизайну: створення візуальної історії у співпраці з брендами» Артура Верховецького (Artur Verkhovetskyi), відомого фотографа, автора робіт, що друкуються у всесвітньо відомих виданнях, таких як “Vogue”, “Harpers Bazaar”, “ELLE”, “GRAZIA”, “Schon”, “Forbes”, “L'OFFICIEL”, “Cosmopolitan”.
Лекцію запрошеного лектора прослухали здобувачі освіти ОП «Мультимедійний дизайн», «Графічний дизайн», «Дизайн одягу», «Дизайн середовища», «Дизайн (за видами)» бакалаврського та магістерського рівнів, а також викладачі факультету дизайну Калина Пашкевич, Олена Васильєва, Вадим Батрак, Валерій Скляренко, Олена Слітюк, Володимир Падун, Олена Герасименко, Руслана Хиневич, Сергій Лаврусенко та інші.
Лекцію було анонсовано в рамках “Ukrainian design and innovation week”, тому її мали можливість прослухати відвідувачі UDIW, а також студенти і колеги із Житомирського державного університету імені Івана Франка, Технічного університету Молдови та інших закладів.
Фрагмент лекції Артура Верховецького
Артур Верховецький під час свого виступу, розповів про специфіку створення рекламних фотодизайн-проєктів, проілюструвавши це прикладами власних робіт. Він поділився досвідом зйомок у різних жанрах і новітніми методами фотозйомки. Особливий акцент лектор зробив на процесі генерації ідей та концепцій фотопроєктів. Його виступ був змістовним, захопливим і пізнавальним.
Слухачі лекції Артура Верховецького
Фрагменти лекції Артура Верховецького
Після лекції учасники змогли поставити Артуру Верховецькому запитання, що спонукало до жвавої дискусії. Слухачів цікавили теми, пов'язані з фотографією, творчим процесом, вибором сюжетів і технік зйомки, а також інші аспекти фотодизайну. Таке спілкування сприяло кращому розумінню процесу створення фотографії та розвитку творчих здібностей студентів.
Щиро дякуємо Артуру Верховецькому за змістовне, творче, цікаве спілкування!
18.10.2024