9 жовтня 2024 року в рамках вивчення дисциплін «Основи фешн-індустрії», «Основи графічного дизайну» та «Проєктування та презентація колекцій одягу», здобувачі вищої освіти ОПП «Дизайн одягу» та ОПП «Графічний дизайн» першого (бакалаврського) та ОПП «Дизайн одягу» другого (магістерського) рівнів кафедр мистецтва та дизайну костюма та графічного дизайну прослухали лекцію дизайнерки Аліни Сорокіної, присвячену особливостям презентації дизайнерського бренда, зокрема його розробці корпоративної айдентики та презентаційно-візуальної складової для демонстрації на тижнях моди.
Аліна Сорокіна – випускниця кафедри мистецтва та дизайну костюма, протягом 2007–2021 років працювала в складі “Ukrainian Fashion Week”, платформі, що відповідає світовим стандартам показів prêt-a-porter, проходить двічі на рік і збирає велику кількість українських та міжнародних учасників.
Під час зустрічі лекторка ознайомила студентів з особливостями сезонності, анонсування та вибору локацій світових та українського тижнів моди, поділилася своїм досвідом спілкування з баєрами та журналістами під час показів. Аліна Сорокіна пояснила сутність різних форматів представлення дизайнерських брендів: подіумного показу, презентації, шоуруму, фешн- фільму, диджитального формату показу. Особливу увагу спікерка приділила аналізу подіумних та бекстейджних фото, на конкретних прикладах пояснила, як створюються look book та line sheet.
Присутні на лекції студенти із зацікавленістю обговорили з лекторкою формати графічної подачі сценографії та графічно-диджитальної презентації моделей одягу для професійних друкованих та цифрових видань, що є одним з актуальних напрямів колаборації дизайнерів-графіків та дизайнерів одягу.
На завершення лекції відбулося обговорення найбільш актуальних питань, що дало можливість сформувати більш глибоке розуміння сутності модного показу як одного з найважливіших складових фешн-індустрії та презентації моделей та колекцій одягу.
29.10.2024