01 листопада 2024 року кафедра смарт-економіки Навчально-наукового інститут права та сучасних технологій КНУТД організувала лекцію іноземного лектора пані Ірини Мазур, викладача Школи глобального бізнесу Дублінського технологічного університету, Ірландія. На лекцію разом зі студентами кафедри, що навчаються за спеціальностями 051 «Економіка» та 281 «Публічне управління та адміністрування», були запрошені студенти спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Підприємництво та торгівля». У змішаному режимі лекцію прослухали понад 100 здобувачів бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти.
У рамках проходження педагогічної практики задля поглиблення навичок щодо проведення аудиторних занять із використанням сучасних технологій лекцію відвідали аспіранти кафедри смарт-економіки.
Лекція «Зелені продажі» була побудована на нормативних матеріалах із посиланням на стандарти та норми Європейського Союзу в частині комунікацій виробників зі споживачами, зокрема, щодо інформування про екологічні параметри товарів: Директива з корпоративної звітності щодо сталого розвитку (Corporate Sustainability Reporting Directive), Положення про розкриття інформації про стабільні фінанси (Sustainable Finance Disclosure Regulation), Директива про ринки фінансових інструментів (Markets in Financial Instruments Directive), Регламент 2021/119, який встановлює основу для досягнення кліматичної нейтральності та вносить зміни до Регламентів (ЄС) № 401/2009 та (ЄС) 2018/1999 («Придатний для 55 років»).
На початку лекції Ірина МАЗУР визначила вплив управління зеленими продажами на навколишнє середовище та необхідність проведення відповідних розрахунків цього впливу протягом усього життєвого циклу товару.
Поряд з теоретичними аспектами проблематики продажів зелених товарів пані лектор навела різні практичні ситуації «green washing», коли виробники та продавці товару навмисно надають йому «вигаданих» екологічних властивостей з метою збільшення продажів. Зазначене також негативно впливає на достовірність даних звітності зі сталого розвитку та можливість їх використання для оцінювання стану екологізації виробництва й споживання.
Лектором було визначено, що в управлінні продажами та у маркетингових комунікаціях слід дотримуватися таких правил:
Щиро вдячні Ірині МАЗУР за цікаву лекцію. Чекаємо на нові зустрічі та сподіваємось на можливість проведення офлайн лекції у нашому Університеті.
04.11.2024