22 жовтня 2024 року відбулася лекція Наріне Мальцевої, викладача-практика та директора видавництва «Наірі» для студентів кафедри графічного дизайну. Темою розмови в рамках дисципліни «Дизайн-графіка» стала теорія і практика книговидавничої справи.
Подія зібрала велику кількість студентів, які з цікавістю приєдналися до дискусії про книговидавничу справу, створення власного бізнесу в цій галузі, виклики та перспективи для майбутніх професіоналів. Директорка видавництва Наріне Мальцева розповіла основні законодавчі вимоги для створення книговидавничого бізнесу, проаналізувала особливості розвитку цього бізнесу під час російського вторгнення.
Лекторка поділилась інсайтами щодо того, як бренди можуть будувати довгострокову лояльність, орієнтуючись не лише на функціональні потреби клієнтів, а й на глибинні цінності. Особливо цікавим було обговорення як ці цінності формують ідентичність бренду, відображають його місію і впливають на прийняття рішень покупцями. За словами пані Наріне, сучасний споживач обирає не тільки продукт, а й певні принципи та переконання, які резонують з його внутрішнім світом.
Значну увагу Наріне Сергіївна приділила висвітленню власного багаторічного досвіду щодо виконання основних кроків для запуску власного книговидавничого бізнесу. Лекція викликала жваві дискусії серед студентів та науково-педагогічних працівників кафедри.
Зустріч відбулася в дружній атмосфері та пробудила зацікавлення книговидавничою справою. На завершення студенти та викладачі кафедри висловили щиру подяку пані Наріне за цікаву і корисну розповідь.
11.11.2024