КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ПІДСУМКИ ТИЖНЯ МАРКЕТИНГУ «КОД СТУДЕНТА 075»

Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну факультету управління та бізнес-дизайну Світлана Бебко, Анна Орел, Катерина Шіковець, Галина Квіта, Юрій Городецький, Павло Шевчук, Діана Вдовиченко на чолі з завідувачкою кафедри Оленою Євсейцевою 4–8 листопада 2024 року в рамках Тижня маркетингу організували та провели низку навчально-організаційних і культурно-виховних заходів, а саме: виставку творчих робіт студентів «Код студента 075», майстер-класи від бізнес-партнерів кафедри та запрошених гостьових лекторів від закладів освіти Великої Британії та США,  квест «Навколосвітня подорож», святковий концерт «Посвята в МАРКОТИКИ КНУТД».

 

Розпочався Тиждень маркетингу урочистим відкриттям 4 листопада виставки творчих студентських робіт «Код студента 075», що зібрав талановиту молодь спеціальності «Маркетинг», яка представила власні проєкти, ілюстрації, логотипи що поєднують творчість, сучасні маркетингові ідеї та інноваційні підходи до вирішення бізнес-завдань. На виставці були представлені дизайн-проєкти, мультимедійні презентацій, медалі, кубки, дипломи, а також малюнки і графічні роботи студентів, які відображають їхні спортивні досягнення, емоції від змагань і прагнення до перемог. Серед експонатів можна було побачити нагороди, які студенти вибороли на всеукраїнських та міжнародних змаганнях з танців, жіночого футболу та інших видів спорту. Кожна нагорода супроводжувалась описом історії її здобуття та коментарем від спортсмена, що надає виставці особливої атмосфери особистих перемог і викликів.

Також на виставці демонструвалися малюнки та ілюстрації, які студенти створили під час війни. Роботи виконані в різних стилях — від графіки до акварелі — і передають емоції, пов’язані з болем і смутком, який вирує в кожному з нас після 24 лютого 2022 року. Кожен експонат демонстрував не лише креативність студентів, розуміння основ маркетингових стратегій, а й особисті вміння, навички та нагороди, які вони з гордістю зберегли під час переїзду з окупованих територій. Відвідувачі виставки, а саме проректор з цифрової трансформації Володимир  Стеценко, декан факультету управління та бізнес-дизайну Мар’яна  Шкода, завідувач кафедри підприємництва та бізнесу Талят Бєлялов  мали змогу оцінити проєкти та проголосувати за кращу студентську розробку логотипа спеціальності «Маркетинг». Кращий логотип розробив Андрій Сінчук, учасник наукового гуртка «Студентський маркетинговий клуб «М-Теам», студент 2 курсу ОП «Маркетинг». У процесі роботи він  об’єднав сучасні дизайнерські тенденції, відобразивши інноваційний підхід до бізнес-комунікацій. На логотипі використано яскраві червоні кольори, мінімалістичні форми та символіку, яка, на думку розробника, підкреслює надійність і відкритість маркетингу. Робота над дизайном стала частиною освітньої програми, спрямованої на розвиток практичних навичок та креативності у молодих фахівців. Цей проєкт став чудовою можливістю для студентів відчути реальний бізнес-процес.

Під керівництвом Ксенії Самойленко студентки 3 курсу ОП «Маркетинг» учасники наукового гуртка провели дослідження та склали портрет споживача (сustomer Profile) освітніх послуг спеціальності 075 «Маркетинг» КНУТД. Свої результати учасники гуртка представили на заході, чим викликали жваву дискусію та щирі емоції.

Викладач кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну Галина Квіта запропонувала  ретроспективний аналіз української плакатної реклами ХХ століття, а саме з 20-х по 80-ті роки. Усі представлені рекламні плакати з приватної колекції родини, які зібрані кількома поколіннями родини Квіти і налічує одні з найвизначніших прикладів плакатного мистецтва, вони є оригінальними та мають художню, історичну цінність та є маркетинговими інструментами того часу. Виставка демонструє, як художники того часу використовували яскраві кольори, динамічні форми та чіткі, емоційно насичені образи, щоб передати єдність народу та досягнень в індустрії, науці й сільському господарстві. Відвідувачі змогли побачити плакати, що заохочували трудові звершення, популяризували досягнення того часу, а також зображували нове життя на селі.

Особливо за цікавила глядачів  серія плакатів 1930-х років, присвячена колективізації, і добірка робіт 1960-х — з елементами абстракціонізму. Найбільшим захопленням присутні відмітили плакат який має назву «Ні війні»  створений литовським митцем 70-х років. Робота вирізняється глибоким емоційним впливом і символізмом, який не залишає байдужим глядача. На плакаті зображено дитину з виразом відчаю і сльозами на очах, що слугує потужним нагадуванням про руйнівні наслідки війни для безневинних життів. Лаконічний і прямолінійний заклик «Ні війні» акцентує увагу на прагненні до миру та безпеки для майбутніх поколінь, що було особливо актуальним у контексті тогочасного політичного клімату.

Також Галина Миколаївна представила на виставці свої художні твори.

Кульмінацією заходу був майстер-клас від студентів з приготування домашньої випічки, де всі охочі могли спробувати та насолодитися кулінарними уміннями один одного. Захід «Код студента 075» підкреслив важливість розвитку творчого мислення та професійних навичок у сфері маркетингу. Це чудова можливість для студентів проявити свої здібності, обмінятися ідеями та отримати цінний досвід, який стане міцним фундаментом для їхнього подальшого навчання та  кар’єри, а також гарно та корисно разом провести свій вільний час.

 

 

 

 

Другий день «Тижня маркетингу» виявився надзвичайно насиченим та інформативним, адже студенти отримали можливість відвідати два майстер-класи від відомих експертів у сфері маркетингу. Перший майстер-клас з теми «Цінності. Ширший погляд на потреби» провів Максим Короленко, співзасновник туристичної компанії «Загор’є», викладач-практик на програмах МВА в Міжнародному Інституті Менеджменту МІМ-Київ. Подія зібрала велику кількість студентів, які з цікавістю приєдналися до дискусії про значення цінностей у сучасному маркетингу та їхню роль у задоволенні потреб клієнтів. Максим поділився інсайтами щодо того, як бренди можуть будувати довгострокову лояльність, орієнтуючись не лише на функціональні потреби клієнтів, а й на глибинні цінності. Особливо цікавим було обговорення як ці цінності формують ідентичність бренду, відображають його місію і впливають на прийняття рішень покупцями. За словами Максима, сучасний споживач обирає не тільки продукт, а й певні принципи та переконання, які резонують з його внутрішнім світом. На завершення майстер-класу учасники мали змогу поставити запитання та обговорити приклади успішного впровадження ціннісних стратегій у бізнесі. Ця подія стала справжнім джерелом натхнення для майбутніх маркетологів та професіоналів, готових розширювати горизонти розуміння потреб клієнтів.

Другий майстер-клас провів гостьовий лектор Метью Гортон (Matthew Gorton), професор з Університету Ньюкастла з теми «Державна політика та маркетинг: стимулювання сталого та здорового споживання харчових продуктів». Професор Гортон, заступник директора Британського Національного науково-дослідницького центру з вивчення сільськогосподарських підприємств та координатор проєкту EU Horizon, поділився своїми дослідженнями й інсайтами про роль маркетингу та державної політики в підтримці сталого споживання. Професор Гортон пояснив, як уряди можуть застосовувати маркетингові інструменти для підтримки споживання здорових продуктів, які зберігають екологію та відповідають принципам сталого розвитку, від детального аналізу поведінки споживачів до впровадження інноваційних програм у сфері харчування. Також лектор показав, як державна політика та маркетинг можуть працювати разом, щоб покращити якість життя суспільства. Лекція викликала жваві дискусії з-поміж студентів та науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну. Здобувачі освіти мали можливість долучитися онлайн через платформу «Zoom», що забезпечило максимально широке охоплення та доступ до знань.

 


 

6 листопада студенти спеціальності 075 «Маркетинг» мали захоплюючу можливість взяти участь у інтерактивному квесті «Навколосвітня подорож» та помандрувати різними країнами світу. Захоплива подія об’єднала студентів різних курсів, надавши можливість розвинути навички командної роботи та продемонструвати творчий підхід у вирішенні практичних завдань. Організували та провели квест команда студентів 2 курсу ОП «Маркетинг» під керівництвом Лілії Білої. У процесі гри команди переміщалися між локаціями «Грузія», «Україна», «Італія», «Китай», «Франція» та «Греція» де їх чекали цікаві завдання. На кожній локації учасники виконували завдання, розгадували головоломки та дізнавалися цікаві факти про різні країни та їх культуру. Цей квест не тільки розширив світогляд студентів, а й сприяв розвитку навичок командної роботи та швидкого мислення. Учасники залишилися у захваті від оригінальної ідеї та її реалізації, а організатори квесту отримали позитивні відгуки за креативність та професійний підхід.

Цей квест став не тільки освітнім досвідом, а й прикладом того, що в сучасному маркетингу важливо створювати івенти, які залучають аудиторію та залишають яскраві емоційні враження. Нагородою для всіх команд була смачна піца. Це була чудова пригода, яка залишила незабутні враження!

 

 

 

 

 

7 листопада  мав відбутися святковий захід «Посвята у Маркотики КНУТД», але дії країни агресора, завадили цьому. Через оголошення повітряної тривоги, захід відбувся без глядачів у залі, але це не зупинило студентів, а навпаки –  додало рішучості та згуртованості. Не опустивши руки, студенти після відбою повітряної тривоги вирішили зробити подарунок всім охочим і записати свої виступи на відео аби передати атмосферу та натхнення цього свята. Цей захід став справжнім святом творчості, креативності та таланту. Захід відбувся в актовій залі університету без гостей та глядачів, але  наповнений вірою та завзяттям. Програма концерту була насиченою та різноманітною: музичні виступи, вокальні номери, театральні мініатюри, комедійні скетчі та навіть запальні танці. Захід став чудовим прикладом злагодженої командної роботи та незламності студентів. Відеозапис концерту буде доступний на офіційній сторінці кафедри та комунікаційного дизайну, щоб кожен міг насолодитися виступами, створеними з душею.

 

 

Закінчився Тиждень маркетингу 8 листопада 2024 р.  лекцією найкращого друга кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну Марка Зігеля, гостьового лектора Каліфорнійського державного університету Сан-Маркос (CSUSM) з теми «Управління, відповідність, стійкість та управління ризиками для покращення української торгівлі та маркетингу». У лекції Марк Зігель висвітлив нагальні питання, які особливо важливі для розвитку українського бізнесу в умовах сучасних глобальних викликів та військової агресії. Він зосередив увагу на ключових аспектах, що допоможуть українським підприємствам зміцнити свої позиції на міжнародних ринках, а також зробити маркетингові стратегії більш стійкими до ризиків. Марк Зігель розповів, як правильно оцінювати ризики та впроваджувати системи управління відповідно до міжнародних стандартів. Він надав корисні рекомендації щодо адаптації українських компаній до швидких змін у міжнародній торгівлі та пояснив, як етичний підхід і стійкість можуть стати конкурентними перевагами для українських брендів. «Сьогодні як ніколи важливо, щоб компанії були готові до різноманітних викликів, від економічних до екологічних», – зазначив Марк Зігель. «Підтримка стабільності та відповідальне ставлення до управління можуть значно підвищити конкурентоспроможність українських товарів на глобальному ринку», – наголосив науковець. Студенти відзначили, що подібні зустрічі з іноземними практиками є унікальною можливостю поглибити розуміння сучасного бізнесу і підготуватися до реальних викликів у сфері маркетингу та торгівлі. Лекція надала натхнення для вивчення нових підходів та стратегій, які можуть бути успішно застосовані у їхній майбутній кар’єрі. Захід завершився активною дискусією та обміном ідей, під час якої студенти отримали цінні поради від експерта.

 

 

Святкування Міжнародного дня Маркетингу в Київському національному університеті технологій та дизайну це вже родинна 25-річна традиція нашого університету.

Щиро вдячні всім учасникам Тижня маркетингу «Код студента 075»!

18.11.2024