КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

МАЙСТЕР-КЛАС ВІД СТЕЙКХОЛДЕРА НА КАФЕДРІ МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ

За вже сталою традицією залучення стейкхолдерів до проведення лекційних занять на кафедрі маркетингу та комунікаціного дизайну. 11.11.2024 року відбувся майстер-клас від стекхолдера Євгенії Радіонової з теми: «Ефективне створення маркетингового плану: структура та поради».

Євгенія Родіонова фахівчиня з маркетингу з 20 річним стажем, засновниця агенції диджитал маркетингу “Content.UA.”. У якості менторки Євгенія Радіонова бере участь у програмах «Дія.бізнес», “Amarelo Azul” для українок у Португалії, “U&Wehub”, “Women Voices”. Майстер-клас відбувся в рамках викладання дисциплін «Маркетинг», «Маркетинг послуг», «Промисловий маркетинг» та «Стратегічний маркетинг». Учасники ознайомилися детально з інструкцією щодо складання маркетингового плану. Розглянули основні питання:

- Як скласти маркетинговий план.

- Як провести аналіз поточної ситуації.

- Як визначити цільову аудиторію.

- Що таке SMART-цілі.

- В чому різниця між контент-планом і повноцінним маркетинговим планом.

- Як скласти та затвердити бюджет на маркетинговий план. 

- Особливості складання календарного маркетингового плану.

Здобувачі освіти розглянули на прикладах якою може бути структура маркетингового плану.

Також здобувачі освіти дізналися про програми, за допомогою яких вони можуть втілити власний маркетинговий план.

Євгенія Радіонова надала поради з написання маркетингового плану і зауважила: «Найефективніші маркетингові плани демонструють глибоке розуміння як бізнесу, так і аудиторії. Ретельно продумайте кожну деталь; внесіть усю важливу інформацію про свою компанію і складіть план організації процесу для досягнення її цілей».

Упевнені, що подібні практичні заходи для наших здобувачів освіти є надзвичайно актуальними та важливими, адже це, насамперед, – неоціненний досвід комунікації з бізнесом.

22.11.2024