29 січня 2025 року здобувачі освіти кафедри мистецтва та дизайну костюма прослухали онлайн-лекцію фахівців в індустрії моди – Марії Джулії Преціозо Марамотті, члена правління всесвітньовідомої компанії Max Mara Fashion Group та Елії Марамотті, координатора продукції Dedimax, бренд-директора компанії MAX&Co. Лекція відбулася за сприяння партнерів КНУТД Domus Academy (Італія) у рамках циклу лекцій «Disrupting Patterns Talk». Захід було проведено англійською мовою в змішаному форматі.
Max Mara – глобальний бренд, що налічує понад 2300 точок продажу: це власні магазини компанії, концептуальні бутики та корнери в універмагах. Фешн-марка представлена у 107 країнах світу. У Max Mara працює 5500 співробітників, більшість з яких зайнято в роздрібній торгівлі.
Марія Джулія Преціозо Марамотті поділилась своїм досвідом роботи в індустрії моди, розповіла про власну кар’єру: від перших позицій до нинішніх впливових посад. Доповідь, модератором якої виступив Ілдо Даміано, італійський журналіст та коментатор (видання Vanity Fair в Condè Nast, GQ), експерт моди та комунікацій, стиліст та педагог, була присвячена досвіду та секретам їхнього лідерства в культових Будинках моди, впровадженню інноваційних стратегій просування брендів в індустрії моди та баченню майбутнього світу моди.
Марія Джулія розпочала свою кар’єру в Credit Suisse у Лондоні (Велика Британія), а у 2008 році приєдналась до команди компанії Max Mara Group, зосередившись на роздрібній торгівлі. Після роботи в Парижі та Нью-Йорку на посаді віцепрезидента з роздрібної торгівлі в США вона повернулася до Італії та зараз працює керівником ради директорів Max Mara Fashion Group.
Еліа розпочав свою кар’єру в Шанхаї та отримав досвід у цифровій роздрібній торгівлі для MAX&Co і Спортмакс, а також аудит для холдингової компанії Макс Мара. Перейшовши у сферу дизайну у 2019 році, він став бренд-директором MAX&Co, а в 2024 році був призначений координатором продукту для Dedimax.
Під час доповіді Марія Джулія Преціозо Марамотті надала здобувачам освіти цінну інформацію зі сфери створення моди та розкоші, пропонуючи унікальну можливість навчатись професії безпосередньо у провідних фахівців, лідерів сфери індустрії моди та фешн-дизайну. Як нащадок славетного роду Марамотті, Марія Джулія легко втілює та трансформує традиції культового бренду Max Mara, уміло керуючи його еволюцією в епоху цифрових технологій, неухильно шануючи його спадщину майстерності та витонченості.
Онлайн-лекцію слухали викладачі та здобувачі освіти бакалаврського і магістерського рівнів кафедр факультету дизайну (освітніх програм «Дизайн одягу», «Дизайн (за видами)») та аспіранти факультету дизайну (освітньо-наукова програма «Дизайн»). Наприкінці лекції студенти мали можливість поставити запитання на які отримали змістовні відповіді.
Ця лекція-розповідь надала студентам цінну інформацію про моду та її функціонування, пропонуючи унікальну можливість навчатися безпосередньо від провідної особи в галузі фешн.
Дякуємо «Domus Academy», партнеру КНУТД по асоціації «CUMULUS»,
за змістовну лекцію і можливість отримати знання про сучасні бізнес-стратегії у галузі дизайну одягу!
05.02.2025