КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «ПСИХОЛОГІЯ»

Від початку війни в Україні відчутно зросла потреба в психологічній підтримці та допомозі, адже наші співвітчизники стикнулися з такими кризовими подіями, які складно прогнозувати та проживати. Запит на психологічну допомогу в умовах війни та післявоєнний час передбачає високі вимоги до якості фахової підготовки психологів. Саме тому головною метою навчальної практики майбутнього психолога є оволодіння студентами сучасними методами і формами організації діяльності в галузі їх майбутньої професії, формування у них умінь і навичок професійної діяльності, опрацювання прикладних алгоритмів вирішення конкретних завдань, що виникають у різних галузях застосування психологічних знань.

З 10 лютого по 8 березня 2025 року студенти освітньо-професійної програми «Психологія» проходили навчальну та виробничу практику в дошкільних навчальних закладах та закладах загальної середньої освіти. Базами для проходження практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Психологія» є дошкільні навчальні заклади № 143, 205, 632, 731 Печерського району м. Києва, спеціалізована школа I–III ступенів № 207 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району м. Києва, дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Берізка» Чорнухинської селищної ради смт. Чорнухи Полтавської області, дошкільний навчальний заклад «Журавлик» смт. Велика Димерка Броварського району Київської області, дошкільний навчальний заклад «Барвінок» смт. Велика Димерка Броварського району Київської області, заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 126 м. Києва, ліцей № 93 Подільського району м. Києва, ліцей № 206 імені Леся Курбаса Святошинського району м. Києва, ліцей № 176 ім. Мігеля де Сервантеса Сааведри Дніпровського району м. Києва, Кловський ліцей № 77 Печерського району м. Києва, приватний заклад загальної середньої освіти «Київський ліцей «Симфонія» м. Києва, гімназія № 163 Шевченківського району м. Києва, Академічний ліцей № 3 Обухівської міської ради Київської області, Броварська гімназія «Мозаїка» Київської області, Кременчуцький ліцей № 30 «Олімп» ім. Н. М. Шевченка Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, Залухівський ліцей Самарівської сільської ради Ковельського району Волинської області, Ксаверівська гімназія, Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області, Котловинський ліцей Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, Нетішинський академічний ліцей Нетішинської міської ради Шепетівського району Хмельницької області, Голованівський ліцей ім. Т.Г. Шевченка Голованівської селищної ради Голованівського району Кіровоградської області, Мотовилівська гімназія Фастівської міської ради Київської області, Черкаська загальноосвітня школа I–III ступенів № 24 Черкаської міської ради Черкаської області.

 

Чотири тижні практики були насиченими та надзвичайно цікавими. Під час її проходження здобувачі освіти ознайомилися з особливостями роботи психолога у навчальних закладах, його функціональними обов’язками та здобули необхідний обсяг практичних знань, професійних умінь і навичок щодо діяльності практичного психолога.

 

 

 

Висловлюємо щиру вдячність керівництву навчальних закладів за надану можливість. Завдяки їхній підтримці та сприянню здобувачі вищої освіти змогли закріпити свої теоретичні знання та отримати безцінний практичний досвід. Сподіваємося на подальшу співпрацю!

09.04.2025