КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ D5 МАРКЕТИНГ ЗДОБУЛИ ПРИЗОВІ МІСЦЯ НА ХІХ УКРАЇНСЬКОМУ СТУДЕНТСЬКОМУ ФЕСТИВАЛІ РЕКЛАМИ

28 березня 2025 року в Навчально-науковому інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбулися фінальні події ХІХ Українського студентського фестивалю реклами. Організаторами УСФР, уже традиційно, виступили Спілка рекламістів України та КНУ імені Тараса Шевченка. Генеральними Партнерами Фестивалю цього року стали компанії “KFC Ukraine” та креативне агентство “Hooligan Agency”. Український студентській фестиваль реклами – це найбільший загальноукраїнський форум, присвячений молодіжній рекламі, креативу та комунікаціям.

У заході взяли участь студенти 43 українських вишів із багатьох міст, зокрема: Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Запоріжжя, Львова, Чернівців, Житомира, Рівного, Тернополя, Чернігова, Черкас, Полтави, Сум, Маріуполя  більшості областей України.

Після офіційного перегляду експозиції робіт Фестивалю розпочалася Програма майстер-класів ХVІІІ УСФР. Програму майстер-класів розпочав Ярослав Макаревич, директор “Action Global Communications” в Україні. Він професійно та доступно розглянув тему «Штучний інтелект та маркетинг: нові можливості, які не можна ігнорувати». Програму майстер-класів продовжили Яна Лут, вrand мanager KFC Ukraine, вона розповіла про ефективні маркетингові кампанії KFC в Україні та світі та Світлана Винославська, генеральна директорка Kantar Україна. Вона цікаво розкрила тему «Яка реклама працює в Україні під час війни?».

Однією з яскравих подій освітньої програми Фестивалю стала панельна дискусія «Інфлюенсери і Бренди: Як співпрацювати ефективно». Її майстерно провели Антон Скуратов, Антон Мурафа та Стефан Ляхович – представники агентства “Hooligan Agency”. Ця ж компанія запросила до виступу Валерію Толочину, маркетинг-директорку Megogo, темою її opentalk став аналіз побудови успішної карʼєри в маркетингу.

Наступним у програмі став виступ легенди української реклами – Ірини Кузнєцової, директорки агентства “Dialla Communications”, офіційної представниці Фестивалю “Cannes Lions International Festival of Creativity” в Україні. Тема виступу: «Креатив у маркетингових комунікаціях».

Продовжив програму майстер-класів Сергій Білявський, digital & strategic expert, а також співвласник трьох рекламних агентств. Свій виступ він присвятив проблемі «Діджитал інструменти маркетингових комунікацій».

Завершальним акордом освітньої фестивальної програми став майстер-клас Світлани Степаненко, керівної партнерки комунікаційного холдингу “BetterSvit”, голови журі ХІХ  Фестивалю. Це був традиційний «Розбір польотів», з яким виступають очільники суддівської колегії, що оцінювали роботи учасників. Події Фестивалю продовжила церемонія нагородження переможців.

Здобувачі освіти Київського національного університету технологій та дизайну спеціальності D5 «Маркетинг» вибороли призові місця у номінаціях:

 

Партнерська номінація

«Розробка маркетингово-комунікаційної кампанії

для бренду KFC із залучення покоління зумерів»

3 Місце

Самойленко Ксенія,

робота «Маркетингово-комунікаційна кампанія для KFC».

 

Партнерська номінація

Розробка креативної стратегії для просування додатку

«Мій Київстар» у ТікТок

3 Місце

Фоменко Валерія,

робота SMM-стратегія для додатку «Мій Київстар».

 

Також Фоменко Валерія отримала можливість стажування в агентстві Hooligan Agency.

 

 

Щиро дякуємо співорганізаторам події КНУ імені Тараса Шевченка, Hooligan Agency та KFC Ukraine за підтримку та натхнення! Вітаємо всіх переможців і бажаємо нових досягнень та яскравих ідей!

11.04.2025