5 травня 2025 року в рамках Дня кар’єри відбулася лекція полковника Віктора Дричика, начальника групи розвитку норм матеріального забезпечення управління адміністрування та стандартизації Центрального управління розвитку матеріального забезпечення для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 182 «Технології легкої промисловості».
Віктор Миколайович розповів про особливості захисного військового одягу Збройних сил України, його комплектність та кольорову гаму залежно від роду військ та умов використання. Доповідач зазначив, що військовий однострій регулюється речовим забезпеченням військовослужбовців, нормативними документами та наказами і охоплює забезпечення обмундируванням, одягом, взуттям, засобами захисту, знаками, фурнітурою, господарським, спортивним, санітарним майном, канцелярією, технічними засобами тощо.
Особливу увагу лектор приділив актуальності розроблення військового одягу для жінок. Він підкреслив, що наразі наукового підходу потребує врегулювання розміро-зростів для проєктування, виготовлення та маркування військового одягу відповідно до стандартів НАТО.
Студенти дізнались про сучасні та новітні матеріали для виготовлення військового одягу, що підвищують захист військовослужбовця під час виконання бойових завдань. Лектор також закцентував увагу на складових речового майна, які необхідно враховувати під час розроблення військового одягу.
Здобувачі освіти з цікавістю слухали змістовну лекцію та ставили запитання Віктору Миколайовичу.
7 травня 2025 року до студентів та викладачів факультету мистецтв і моди завітали Марина Кожушко, HR-менеджер компанії «Рекламний текстиль» та Ірина Назаренко, конструктор одягу.
Представники підприємства детально розповіли, що компанія «Рекламний текстиль» успішно працює на ринку України понад 34 роки, поєднуючи високий професіоналізм та турботу про людей. Керівництво пишається тим, що створили на підприємстві родинну атмосферу, де кожен працівник може успішно працювати та приділяти час родині. Основні виробничі потужності розташовуються у м. Васильків та м. Біла Церква, конструкторсько-технологічний цех – у м. Київ.
Пані Марина повідомила, що компанія виборола європейський грант, завдяки чому отримала фінансування для придбання сучасного промислового швейного та розкрійного обладнання. Для проєктно конструкторських робіт на виробництві застосовують САПР «Investronika» та «Julivi».
Асортимент виробів підприємства охоплює спеціальний одяг, зокрема медичний та корпоративний. Саме компанія «Рекламний текстиль» першою в Україні запропонувала кольоровий медичний одяг для медиків. Серед постійних клієнтів підприємства – «Нова пошта», «Укртелеком», «Епіцентр», «Novus», «ОККО», «WOG», «Фора», «Добробут», «Eva» та багато інших відомих торгових марок. Деякі з них співпрацюють з підприємством «Рекламний текстиль» понад 15 років. Також компанія надає послуги з брендування готових виробів шляхом нанесення вишивки, в тому числі об’ємної, виконання аплікацій, шовкодруку тощо.
Як зазначили представники компанії, люди – найбільша її цінність, тому на підприємстві діє система адаптації для нових працівників: кожен початківець має свого наставника. На виробництві є реальна перспектива кар’єрного зростання для кожного бажаючого – від робітничих спеціальностей до керівних посад.
Компанія «Рекламний текстиль» бере активну участь у соціальних благодійних проєктах, зокрема, у виготовленні адаптивного одягу для військових медиків бригади «Янголи Азова». Свій погляд у майбутнє компанія спрямовує у бік розвитку та виходу на європейські ринки. Перспективою подальшої роботи є сертифікація відповідно до європейських стандартів та відкриття виробництва у Європі.
Наприкінці зустрічі пані Марина запросила студентів факультету безпосередньо відвідати виробництво, ознайомитися з технологічними процесами, роботою обладнання, технологією виготовлення виробів. Також студенти отримали запрошення щодо працевлаштування в компанії.
Сердечно дякуємо фахівцям-практикам за змістовні та цікаві розповіді,
сподіваємось на подальшу співпрацю!
23.05.2025