КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

АМБАСАДОРИ МАРКЕТИНГУ: ЗДОБУВАЧІ КНУТД ПРОВОДЯТЬ ПРОФОРІЄНТАЦІЮ ДЛЯ УЧНІВ

Упродовж березня–квітня 2025 року здобувачі вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг» факультету управління та бізнес-дизайну Київського національного університету технологій та дизайну взяли активну участь у профорієнтаційних заходах, що відбувалися в закладах загальної середньої освіти міста Києва та інших регіонів України.

Здобувачі освіти першого курсу з ентузіазмом завітали до шкіл та ліцеїв, зокрема й тих, у яких свого часу самі навчалися, аби поділитися з учнями своїм досвідом навчання в КНУТД. Вони розповідали про особливості освітнього процесу, переваги спеціальності D5 «Маркетинг», її практичну спрямованість, міждисциплінарність та широкі можливості для працевлаштування після завершення навчання.

Так, з-поміж амбасадорів КНУТД: Ростислав Сутковий (БМР-1-24) – Обуховицький ліцей Іванківської ТГ; Вікторія Костиря (БМР-1-24) – Криворізький ліцей № 77; Ельвіра Шипоша, Анастасія Сторожик (БМР-1-24) – Академічний ліцей №1 ім. А.С. Малишка, Обухів; Іван Запорожець, Денис Зозуля (БМР-1-24) – Ліцей № 5, НМР; Ксенія Жаглюк (БМР-2-24) – Оленівський ліцей. Юлія Пилипенко (БМР-1-24) – Голованівський ліцей ім. Т. Г. Шевченка; Софія Баєва (БМР-2-24) – Ліцей № 8, м. Лозова, Харківська область; Віолета Орлова, Анна Лисаченко, Вероніка Балінська, Катерина Міщенко, Максим Вишняков (БМР-1-24) – Головурівський ліцей, Бориспільський р-н; Марія Арендар (БМР-2-24) – Гірський ліцей, Бориспільський р-н; Дар’я Шмата (БМРД-1-24) – Енергодарська гімназія №1; Янна Слободянюк (БМР-1-24) – Бузовська ЗОШ.

  

Під час візитів здобувачі освіти провели інтерактивні презентації та мініворкшопи з брендингу, які викликали жвавий інтерес в учнів. У виступах студенти акцентували увагу на сучасних викликах і трендах маркетингової сфери, наголошували на важливості розвитку аналітичного мислення, емоційного інтелекту, креативного підходу до розв’язання проблем, а також на ефективному використанні цифрових інструментів, які нині є невід’ємною складовою успішної кар’єри маркетолога.

 

Особливу увагу здобувачі освіти приділили просуванню іміджу університету, презентуючи переваги навчання саме в КНУТД. Учні ЗЗСО дізналися, що освітній процес за спеціальністю D5 «Маркетинг» поєднує ґрунтовну теоретичну підготовку з практико орієнтованим навчанням, передбачає проходження стажувань у маркетингових компаніях та агенціях, а також відкриває можливості для участі в національних і міжнародних фестивалях, конференціях, конкурсах. Окрему увагу було приділено можливостям академічної мобільності та участі в програмах міжнародного обміну, що забезпечують здобувачам освіти глобальний досвід і конкурентні переваги на ринку праці.

Учні виявили щиру зацікавленість, активно ставили запитання, охоче долучалися до інтерактивних завдань і дискусій. Дехто з них уже підписався на сторінки кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну та КНУТД в соціальних мережах, щоб залишатися в курсі актуальних новин, подій і можливостей для майбутніх абітурієнтів.

Для здобувачів освіти участь у таких заходах стала цінним практичним досвідом: вони вдосконалили навички публічних виступів, презентаційної діяльності, а також комунікації з молодіжною аудиторією.

Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну щиро дякує всім учасникам профорієнтаційних зустрічей за ініціативність, відкритість, комунікабельність і щиру любов до обраної професії.

Саме завдяки таким молодим амбасадорам спеціальність D5 «Маркетинг» набуває нових сенсів і приваблює свідомих вступників до спільноти КНУТД.

Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну висловлює щиру подяку всім здобувачам освіти, які взяли участь у профорієнтаційній роботі, за ініціативність, комунікабельність і любов до своєї професії. Ваш приклад надихає і формує позитивний імідж спеціальності D5 «Маркетинг» з-поміж майбутніх абітурієнтів.

Такі ініціативи сприяють не лише налагодженню ефективної комунікації між учнями та університетом, а й спонукають до свідомого вибору професійного шляху серед молоді.

Дякуємо здобувачам освіти спеціальності D5 «Маркетинг» за активну позицію, ініціативність і популяризацію спеціальності «Маркетинг»!

02.06.2025