Науково-педагогічна практика здобувачів освітньо-наукового рівня спеціальності 022 Дизайн є невід’ємною складовою підготовки майбутніх викладачів. Багато років поспіль аспіранти факультету дизайну в рамках практики проводять аудиторні та виїзні заняття, майстер-класи, виховні та екскурсійні заходи з дисциплін спеціальності «Дизайн», поглиблюючи професійні знання та навички бакалаврів та магістрів.
11 вересня 2025 року в рамках науково-педагогічної практики відбулася лекція В’ячеслава Москаля, аспіранта факультету дизайну спеціальності 022 Дизайн (наук. керівник – Людмила Мельник, к. т. н., доцент), з дисципліни «Концепції брендового проєктування» для здобувачів вищої освіти бакалаврського рівня освітніх програм «Графічний дизайн», «Дизайн одягу», а також здобувачів освіти інших ОП.


Лекцію проведено з метою розширення здобувачами освіти знань про методи та знання формування fashion-бренду: створення PR&Marketing- стратегії, формування айдентики бренду, створення колекції під концепт бренду тощо. Здобуті знання можна використовувати у створенні власного бренду або в роботі просування бренду замовника.

Під час лекції з теми «Створення fashion-бренду» В’ячеслав Москаль, який працював у fashion business development агенстві “LBK Agency” та в production-студії “LBK Production”, розповів студентам про досвід роботи з українськими fashion-брендами, етапи формування та просування бренду модного одягу, види креативного та технічного контенту в просуванні бренду та помилки, що допускають бренди в процесі становлення та функціонування.



Матеріал за цією темою також було закріплено на практичних заняттях з дисципліни аспірантами В’ячеславом Москалем, Надією Люклян (асистентом кафедри мистецтва та дизайну костюма) та Анастасією Юхимчук (асистентом кафедри мистецтва та дизайну костюма) під керівництвом Наталії Чупріної, завідувачки кафедри, доктора мистецтвознавства, професора.
23.09.2025