КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Конкурс «Сім'я та робота – наша турбота»

Всеукраїнська громадська організація «Ліга соціальних працівників України» (ЛСПУ) та Київський національний університет технологій та дизайну за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні, а також у партнерстві з Міністерством соціальної політики України, конфедерація роботодавців України, федерацією профспілок України та Українським союзом промисловців і підприємців об’являють конкурс «Сім`я та робота – наша турбота».

 

Актуальність проблеми

  • Умови повернення батьків і матерів до роботи після відпустки по догляду за дитиною є несприятливими.
  • Роботодавці неохоче наймають молодих жінок, очікуючи, що професійні якості працівника залишаться на неналежному рівні після тривалої відпустки по догляду за дитиною.
  • Жінки отримують нижчі зарплати, повільно просуваються по кар’єрних сходах, мають нижчий рівень економічної незалежності та гірший доступ до фінансових ресурсів і прийняття рішень. 

 

Завдання Конкурсу:

1. Через створення та подальше розповсюдження соціальної реклами показати важливість:

    • розширення економічних можливостей, кар’єрного зростання та економічної незалежності жінок;
    • поєднання професійної діяльності та сімейного життя;
    • важливість створення умов для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності;

2. Створення та подальше розповсюдження соціальної реклами з метою формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов’язками.

3. Залучення і стимулювання творчої молоді до створення робіт, які відповідають меті Конкурсу.

4. Підвищення ролі соціальної реклами у вирішенні проблем батьків, які повертаються до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною.

5. Привернення уваги громадськості до проблем батьків, які повертаються до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною.

 

Номінації Конкурсу

Конкурс проводиться за такими номінаціями:

  • оригінал-макети друкованої реклами (постер);
  • фотографія;
  • конкурс відеореклами (відеоролик).

 

Участь у Конкурсі

1. Учасником конкурсу може бути будь-який автор, що надає до Оргкомітету Конкурсу оригінал власного твору, крім членів журі, якщо його роботи відповідають правилам конкурсу.

2. Організатори конкурсу залишають за собою право не приймати до участі у Конкурсі роботи, що не відповідають певному якісному та технічному рівню без пояснення причин.

3. Участь у творчій програмі Конкурсу є безкоштовною. Проїзд та проживання (крім запрошених Оргкомітетом гостей та наявності попередньої домовленості) учасників і гостей конкурсних заходів фінансується за рахунок учасників.

4. Для участі у Конкурсі заповнюється українською мовою типова реєстраційна форма заяви (додаток). Надана учасником заповнена форма автоматично означає згоду учасника дотримуватись усіх пунктів цього Положення.

5. Пересилання робіт на адресу Оргкомітету проводиться за рахунок відправника.

6. Заяви заповнюються учасниками та відсилаються за електронною адресою:

Роботи без реєстраційної форми до участі у творчому конкурсі не допускаються.

7. Готові матеріали надсилаються на електронні адреси:

Фото та відео:

Постери та плакати:

8. Термін подання робіт – до 1 грудня 2013 р.

9. Усі роботи, що надійшли до Оргкомітету Конкурсу, не рецензуються та учасникам не повертаються.

10. Учасник гарантує власне авторство та дотримання авторських прав на рекламні твори, надіслані до Оргкомітету (використовувані фото, іміджі, музику, художні образи тощо).

11. Організатори Конкурсу мають право використовувати роботи, що брали участь у Конкурсі в некомерційних цілях:

    • розміщувати роботи на сайті проекту «Знову до роботи: реінтеграція матерів і батьків до професійного життя після відпустки по догляду за дитиною»;
    • надавати в роздрукованому або електронному вигляді роботи для їх оцінки журі конкурсу;
    • використовувати роботи призерів у будь-яких друкованих та електронних ЗМІ для інформування громадськості про проведення конкурсу та його підсумки;
    • використовувати роботи призерів в інших конкурсах та фестивалях, а також як соціальну рекламу, попередньо поінформувавши авторів робіт.

12. Призери та володарі інших призів Конкурсу мають право використовувати призи та дипломи Конкурсу для реклами і популяризації власної творчості.

 

Нагороди Конкурсу

У кожній номінації конкурсу визначаються призери, яким присуджуються перше, друге та третє місця. Роботи, що зайняли призові місця, нагороджуються дипломами Конкурсу та нагороджуються спеціальними призами.

 

Більше інформації про проект:

znovudoroboty.org.ua

 

Код роботи              Дата надходження

 

 

(заповнюється Оргкомітетом)

 

 

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ

у Конкурсі соціальної реклами

 

Учасник_____________________________________________________________________
                                         Прізвище  Ім’я  По-батькові

____________________________________________________________________________
              Дата народження                 E-mail                      Телефон (з кодом) 

 

Конкурсна робота_____________________________________________________________
                                                                Назва роботи

____________________________________________________________________________
Номінація (відповідно до Положення)                                             Рекламодавець

 

Додаткова інформація про учасника_____________________________________________
                                                                  Здобутки, нагороди, досягнення в галузі реклами

 

“З правилами участі у Конкурсі та з усіма пунктами його Положення згодний (згодна)”

 

Підпис (и) ______________________________________

 

Дата заповнення заяви “____” __________________ 2013 р.

 

Увага! Роботи приймаються тільки разом із заявами до 1 грудня 2013 р. (включно).

Кожна робота оформлюється окремою заявою.

07.11.2013