КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Оголошення початку конкурсу соціальної реклами "Сім'я та робота - наша турбота"

3 грудня 2013 року у прес-центрі Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» відбулася прес-конференція, на якій було оголошено початок конкурсу соціальної реклами "Сім'я та робота - наша турбота". Участь в прес-конференції взяли: Світлана Толстоухова - президент ВГО «Ліга соціальних працівників України»; Віктор Каплун - проректор з наукової та інноваційної роботи Київського національного університету технологій та дизайну; Валентина Проскурніна - керівник проекту «Знову до роботи...». Учасники розповіли про актуальність проблеми повернення до роботи молодих батьків та відповіли на питання журналістів.

«Завданням конкурсу «Сім'я та робота - наша турбота» є створення соціальної реклами щодо гендерної рівності працівників із сімейними обов'язками. Ми хочемо привернути увагу суспільства, державних органів, роботодавців до проблем, які є у батьків під час виконання ними службових обов'язків та виховання дітей», - сказала Валентина Проскурніна.

«Для нас важливо, щоб роботодавці почули про проблеми, пов’язані з поверненням молодих батьків до роботи після декретних відпусток, відчули свою соціальну відповідальність за молодих фахівців, випускників ВНЗ, а власне, й за майбутнє України. Наш університет послідовно вирішує ці питання шляхом створення належних умов для безперервного навчання та наукової роботи для молодих батьків, насамперед матерів», - сказав Віктор Каплун.

Під час прес-конференції були продемонстровані перші роботи студентів Київського національного університету технологій та дизайну, що надійшли на конкурс. На прес-конфернеції були присутні викладачі кафедри рисунку та живопису Тетяна Кугай, Оксана Мазніченко та студенти, які розповіли журналістам про особливості підготовки конкурсних робіт.

До участі в конкурсі запрошуються студенти вищих навчальних закладів, молоді співробітники рекламних агентств та компаній. «Конкурс має три номінації: друкована реклама (плакат, постер); фотографія; відеореклама (відеоролик). Останній термін подачі робіт - 3 лютого 2014 року. Нагородження переможців планується провести в Українському домі 19 лютого 2014 року», - підсумувала Валентина Проскурніна. 

04.12.2013