КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління»

Міністерство освіти і науки України

Київський національний університет технологій та дизайну

Всеукраїнська громадська організація «Українська асоціація маркетингу»

Хмельницький національний університет

Компанія соціального маркетингу

ТОВ «О Два»

 

14 листопада 2014 р.

 

ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ ТА СТУДЕНТІВ

 

«Актуальні проблеми та  перспективи розвитку  маркетингового управління»

 

Шановні колеги!

Київський національний університет технологій та дизайну запрошує молодих учених та студентів Вашого навчального закладу взяти участь у Всеукраїнській науковій конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», яка відбудеться 14 листопада 2014 року (заїзд та реєстрація учасників – 13.11.2014 р.).

 

Тематичні напрями роботи конференції:

  1. Сучасні стратегії маркетингу та тактика їх реалізації.
  2. Теорія і практика маркетингових досліджень.
  3. Інструментарій комплексу маркетингу: напрями розвитку та інтеграції.
  4. Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингу.
  5. Проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності.

 

Порядок роботи конференції:

13 листопада

8.00–14.00 год. – заїзд іногородніх учасників конференції, реєстрація, ознайомлення з програмою та порядком проведення конференції (корпус 1, ауд.1-0119а), поселення у гуртожитках університету;

14.00–16.00 год. – екскурсія по історичних пам’ятках м. Києва;

 

14 листопада

8.00–10.00 год. – реєстрація учасників конференції, ознайомлення з виставкою наукових та творчих робіт молодих учених та студентів КНУТД;

10.00–13.30 год. – відкриття конференції (відповідно до програми, зал засідань Вченої Ради, корпус 1);

13.30–14.15 год. – обід (їдальня КНУТД, за кошти учасників);

14.30–17.00 год. – продовження роботи конференції;

17.00 год. – від’їзд іногородніх учасників конференції.

 

Організаційні внески в розмірі 25 грн. (з ПДВ) приймаються до 25 жовтня 2014 року. Організаційний внесок включає часткові видатки на публікацію збірника тез.

 

Банківські реквізити для перерахування оргвнеску: Одержувач: Київський національний університет технологій та дизайну, МФО 820019, ЄДРПОУ 02070890, в ГУДКСУ г Києва, р/р 31254201103551

В полі призначення платежу обов’язково вказати КВК 220; КПК 2201160, за участь у конференції молодих учених та студентів з маркетингу, П.І.П. (першого за списком автора).

Витрати на проїзд, проживання та харчування – за рахунок коштів учасників.

До 25 жовтня 2014 р. просимо повідомити про Вашу згоду взяти участь у конференції та тему доповіді (Заявка – Додаток 2), а також надіслати тези доповідей (Додаток 1) разом з копією квитанції про оплату на адресу оргкомітету електронною поштою.

Тези авторів, які не подали вчасно зазначені вище документи, прийматися не будуть.

Випуск збірника тез планується перед початком проведення конференції.

 

Адреса університету:

01011, Київ, вул. Немировича-Данченка, 2, Київський національний університет технологій та дизайну (оргкомітет конференції молодих учених та студентів).

тел. оргкомітету:    (044) 256-84-27;
  (095) 273-60-50;
  (096) 428-25-02;
факс:   (044) 280-05-12.

E-mail:   

Проїзд від залізничного вокзалу тролейбусом №14, маршрутним таксі №№ 14, 480 до вул. Щорса, або метрополітеном до станції «Печерська».

 

Вимоги до оформлення тез
Заявка на участь у конферннції

 

 

20.10.2014