КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Корпоративна соціальна відповідальність у конфліктні часи: етичні дилеми для бізнесу

Викладачі кафедри менеджменту сфери послуг взяли участь у презентації навчального курсу для вищих навчальних закладів «Корпоративна соціальна відповідальність у конфліктні часи: етичні дилеми для бізнесу».

На жаль, з минулого року Україна увійшла до списку країн, в яких відбуваються збройні конфлікти. У 2014 році кількість збройних конфліктів та війн становила 11, у порівнянні з чотирьма у 2010 році. У доповіді під назвою «Песимістичний гід по світу в 2015 році» інформаційного агентства Bloomberg йдеться мінімум про 16 країн і регіонів, де ймовірно може бути збройний конфлікт.

Конфлікти впливають на людей, регіони, країни. В тому числі і на розвиток країни і бізнесу. Останньому доводиться працювати в нових умовах, до яких потрібно готуватися, і які потрібно знати. Цих етичних викликів або бізнес-викликів ми нарахували більше 20.

Центр «Розвиток КСВ» впевнений, що бізнес зможе передбачати ситуації та ефективно відповідати на виклики конфліктних часів, якщо буде: а) обізнаний про виклики; б) знати про практики інших компаній; в) впровадить важливі політики КСВ в свою діяльність. Саме тому необхідно включити вивчення дисципліни «КСВ в конфліктні часи: етичні дилеми для бізнесу» в академічні та бізнес-програми навчання.

Спікери:

Марина Саприкіна, керівник Центру «Розвиток КСВ»;

Василь Губарець,  керівник з питань зовнішніх зв’язків та зв’язків з громадами JTI Україна;

Ілля Стрельніков, координатор програми «Гуманітарна пошта України» (Нова Пошта);

Данило Лавренов, начальник відділу роботи з громадськістю НАЕК  « Енергоатом»

Ольга Янковська, координатор освітніх програм Центру «Розвиток КСВ». 

23.02.2015