13 листопада 2015 в Київському національному університеті технологій та дизайну пройшла ІІІ Всеукраїнська наукова конференція молодих вчених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», яка була організована кафедрою економічної кібернетики та маркетингу спільно з Всеукраїнською громадською організацією «Українська асоціація маркетингу», Хмельницьким національним університетом та Компанією соціального маркетингу ТОВ «О Два».
На конференції були розглянуті сучасні стратегії маркетингу і тактика їх реалізації. Учасники конференції мали можливість прослухати цікаві доповіді про використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингу, а також обговорити основні питання з проблеми оцінки ефективності маркетингової діяльності.
У конференції взяли участь студенти з 12 вузів: Київського національного торговельно-економічного університету, Хмельницького національного університету, Дніпропетровського ДВНЗ «Національний гірничий університет», Одеської національної академії харчових технологій, Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ, Східноукраїнського університету ім. В. Даля, Національного авіаційного університету, Глухівського національного педагогічного університет ім. О. Довженка, Національного університету харчових технологій, Кіровоградського національного технічного університету, Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченко, Київського національного університету технологій та дизайну.
Протягом всієї конференції проходив відкритий діалог і активне обговорення актуальних питань щодо перспектив розвитку маркетингового управління на підприємствах України.
Всім бажаючим які не взяли участь у заході, мають можливість ознайомитися з тезами доповідей конференції в бібліотеці КНУТД.
16.11.2015