4 листопада 2016 року в Київському національному університеті технологій та дизайну пройшла ІV Всеукраїнська наукова конференція молодих вчених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», яка була організована кафедрою економічної кібернетики та маркетингу спільно з Всеукраїнською громадською організацією «Українська асоціація маркетингу», Хмельницьким національним університетом та Центральноукраїнським національним технічним університетом м. Кропівницький.
На конференції були розглянуті актуальні питання, які стосувались професійних стандартів та кваліфікаційних вимог до маркетологів, проблем маркетингу вищої освіти, його новітніх тенденцій та перспектив, досліджень маркетингу територій, значення та необхідності змін в інноваційній і маркетинговій системах промисловості України тощо. Учасники конференції мали можливість ознайомитись з надзвичайно грунтовними та цікавими доповідями студентів щодо використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у маркетингу, а також обговорити актуальні проблеми оцінки ефективності маркетингової діяльності.
У роботі ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» взяли участь представники 14 вищих навчальних закладів України: Центральноукраїнського національного технічного університету м. Кропівницький, Київського національного університету технологій і дизайну, Хмельницького національного університету, Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київського національного торговельно-економічного університету, Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, Американського університету культури і освіти (Республіка Ліван), Дніпропетровського ДВНЗ «Національний гірничий університет», ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Луцького національного технічного університету, Одеської національної академії харчових технологій, Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова, Одеського національного морського університету, Київського національного університету ім. Т.Г.Шевченко, а також науковці Науково-дослідного центру “Кіровоградагропромпродуктивність”.
Відкрив ІV Всеукраїнську наукову конференцію молодих вчених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зав’язків, д.т.н., проф. Чабан В.В.
Привітала учасників та гостей з початком роботи ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» декан факультету економіки та бізнесу, д.е.н., проф. Ольшанська О.В.
Вітальне слово учасникам та гостям ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» виголосила модератор конференції, завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу, д.е.н., проф. Чубукова О.Ю.
На пленарному засіданні виступили 11 учасників конференції, серед них: к.е.н., доцент кафедри економіки, менеджменту та комерційної діяльності Центральноукраїнського національного технічного університету м. Кропівницький Малаховський Ю.В.
к.п.н, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торгівельна-економічного університету Федоришина І.Л.
к.е.н, доцент кафедри міжнародного бізнесу, логістики та менеджменту ДВНЗ «Ужгородський національний університет» Жуков С.А.
Під час конференції між учасниками відбувся конструктивний, відкритий діалог та активне обговорення актуальних проблем та перспектив розвитку маркетингового управління в Україні. Всі, хто цікавиться науковими проблемами маркетингу мають можливість ознайомитися з тезами доповідей конференції в бібліотеці КНУТД.
06.11.2016