КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

КОД СТУДЕНТА 075:РОЗКРИВАЄМО ПОТЕНЦІАЛ МАРКЕТИНГУ РАЗОМ!

«День маркетолога – старт твоєї професійної подорожі!». Саме з цим закликом розпочалося святкування «Тижня маркетолога» в Київському національному університеті технологій та дизайну. Програму заходів організовано кафедрою маркетингу та комунікаційного дизайну на чолі із Оленою Євсейцевою, завідувачкою кафедри, к. е. н., доц. У рамках заходів 4 листопада відбулося урочисте відкриття виставки творчих студентських робіт «Код студента 075», що зібрав талановиту молодь спеціальності «Маркетинг», яка представила власні проєкти, ілюстрації, логотипи що поєднують творчість, сучасні маркетингові ідеї та інноваційні підходи до вирішення бізнес-завдань.

На виставці було представлено дизайн-проєкти, мультимедійні презентацій, медалі, кубки, дипломи, а також малюнки і графічні роботи студентів, що відображають їхні спортивні досягнення, емоції від змагань і прагнення до перемог. З-поміж експонатів можна було побачити нагороди, які студенти вибороли на всеукраїнських та міжнародних змаганнях з танців, жіночого футболу та інших видів спорту. Кожна нагорода супроводжувалась описом історії її здобуття та коментарем від спортсмена, що надає виставці особливої атмосфери особистих перемог і викликів. Також на виставці демонструвалися малюнки та ілюстрації, які студенти створили під час війни. Роботи виконані в різних стилях – від графіки до акварелі – і передають емоції, пов’язані з болем і смутком, який вирує в кожному з них після 24 лютого 2022 року. Кожен експонат демонстрував не лише креативність студентів, розуміння основ маркетингових стратегій, а й особисті вміння, навички та нагороди, які вони з гордістю зберегли під час переїзду з окупованих територій.

Відвідувачі виставки, а саме: Володимир Стеценко, проректор з цифрової трансформації д. т. н., проф., Мар’яна Шкода, декан факультету управління та бізнес-дизайну д. е. н., доц., Талят Бєлялов, завідувач кафедри підприємництва та бізнесу, д. е. н., проф. мали змогу оцінити проєкти та проголосувати за кращу студентську розробку логотипа спеціальності «Маркетинг». Найкращий логотип розробив Андрій Сінчук, учасник наукового гуртка «Студентський маркетинговий клуб «М-Теам», студент 2 курсу ОП «Маркетинг». У процесі роботи він  об’єднав сучасні дизайнерські тенденції, відобразивши інноваційний підхід до бізнес-комунікацій. На логотипі використано яскраві червоні кольори, мінімалістичні форми та символіку, яка, на думку розробника, підкреслює надійність і відкритість маркетингу. Робота над дизайном стала частиною освітньої програми, спрямованої на розвиток практичних навичок та креативності у молодих фахівців. Цей проєкт став чудовою можливістю для студентів відчути реальний бізнес-процес і зробити свій внесок у розвиток української маркетингової індустрії.

Під керівництвом Ксенії Самойленко, студентки 3 курсу ОП «Маркетинг» всі учасники наукового гуртка провели дослідження та склали портрет споживача (сustomer Profile) освітніх послуг спеціальності 075 «Маркетинг» КНУТД. Свої результати учасники гуртка представили на заході, чим викликали жваву дискусію та щирі емоції.

Галина Квіта, викладач кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну, к. е. н., доц. запропонувала здійснити ретроспективний аналіз плакатної реклами ХХ століття, а саме з 20-х по 80-ті роки. Усі представлені рекламні плакати з приватної колекції родини, які зібрані кількома поколіннями родини Квіти і налічує одні з найвизначніших прикладів плакатного мистецтва, вони є оригінальними та несуть художню, історичну цінність та є маркетинговими інструментами того часу. Виставка демонструє, як художники того часу використовували яскраві кольори, динамічні форми та чіткі, емоційно насичені образи, щоб передати ідеї соціалізму, праці, єдності народу та досягнень в індустрії, науці й сільському господарстві. Відвідувачі змогли побачити плакати, що заохочували трудові звершення, популяризували досягнення того часу, а також зображували нове життя на селі. Особливо цікавою для глядачів є серія плакатів 1930-х років, присвячена колективізації, і добірка робіт 1960-х — періоду «відлиги», коли соцреалізм почав поєднуватися з елементами абстракціонізму.

Найбільшим захопленням присутні відмітили плакат який має назву «Ні війні» створений литовським митцем 70-х років. Робота вирізняється глибоким емоційним впливом і символізмом, який не залишає байдужим глядача. На плакаті зображено дитину з виразом відчаю і сліз, що слугує потужним нагадуванням про руйнівні наслідки війни для безневинних життів. Лаконічний і прямолінійний заклик «Ні війні» акцентує увагу на прагненні до миру та безпеки для майбутніх поколінь, що було особливо актуальним у контексті тогочасного політичного клімату. Також Галина Миколаївна представила на виставці свої художні твори, де показала своє захоплення писати картини.

Кульмінацією заходу був майстер-клас від студентів із приготування домашньої випічки, де всі охочі могли спробувати та насолодитися кулінарними уміннями з випікання вафель.

Захід «Код студента 075» підкреслив важливість розвитку творчого мислення та професійних навичок у сфері маркетингу. Це чудова можливість для студентів проявити свої здібності, обмінятися ідеями та отримати цінний досвід, який стане міцним фундаментом для їхнього подальшого навчання та  кар’єри, а також гарно з настроєм провести свій вільний час.

Дякуємо всім учасникам та організаторам виставки за неймовірну атмосферу та креативні ідеї! Святкування Міжнародного дня маркетингу це вже родинна 25-річна традиція нашого університету!

12.11.2024