06.02.2025 у режимі онлайн відбулося засідання студентського гуртка на тему: "Причини виникнення конфліктів між персоналом і клієнтами та методи їх ефективного вирішення".
Члени гуртка обговорили наступні питання:
- основні фактори, що провокують конфлікти у сфері готельно-ресторанного бізнесу;
- методи швидкого реагування та техніки ефективного спілкування;
- найкращі практики управління конфліктами та підтримки клієнтоорієнтованого сервісу.
Студенти взяли участь у цікавій діловій грі, де моделювали реальні конфліктні ситуації між клієнтами та персоналом. Учасники відпрацьовували різні сценарії розв’язання конфліктів та отримали зворотний зв’язок від викладача.
Дякуємо всім учасникам за активність!
24.03.2025