ЗАСІДАННЯ № 1
10.03.25
15.00
Ауд. 4-1306
Тема: АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ ДИЗАЙНУ
План роботи:
1. Виступи з доповідями;
2. Дискусія.
10.03.2025 старшою викладачкою Любимовою Н.В. було проведено засідання гуртка з групою БДм3-23 на тему “АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ ДИЗАЙНУ”. Після виступу було організовано дискусію на задану тему, студенти задавали запитання доповідачам. Дійшли висновку, що графічний дизайн, як і будь-яке мистецтво чи технологія, постійно перебуває в стані еволюції. Тенденції, що постійно змінюються, відображають культурний і соціальний контекст нашого часу як, наприклад, технологічний прогрес, зміни в способах споживання контенту та цифровізація спонукають дизайнерів створювати більш інтерактивні, мобільні та адаптивні рішення.
Виступили: Вовненко А. (БДМ3-23), Степаненко Д. (БДМ3-23)
ЗАСІДАННЯ № 2
14.04.25
15.00-16.00
Ауд. 4-1306
Тема: МИСТЕЦТВО ДИЗАЙНУ ТА ВИЗУАЛЬНА ТВОРЧІСТЬ
План роботи:
1. Виступи з доповідями;
2. Дискусія.
DESIGN AND VISUAL CREATIVITY
На другому засіданні, яке відбулося 14 квітня, виступили Сізько Кіра та Терлецький Джейден. Обговорювалася тема креативного дизайну та візуального мистецтва. Дійшли висновку, що творчість у дизайні та образотворчому мистецтві — це бачення та голос. Незалежно від того, малюєте ви, створюєте програму чи брендуєте продукт, ваша творчість формує те, як інші бачать, відчувають і думають. Це розмова між ідеями та світом. Творчість тут — це більше, ніж просто створення гарного вигляду — це мислення по-іншому, бачення зв’язків, яких інші можуть упустити, і вираження абстрактних ідей у візуальній формі. Він поєднує концептуальне мислення, емоційне вираження та естетичне судження.
Виступили: Cізько К., Терлецький Джейден (БДм3-23).
ЗАСІДАННЯ № 3
17.05.2025
15.00
Ауд. 4-1306
Тема: ОСВІТА СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ
План роботи:
1. Виступи з доповідями;
2. Дискусія.
На третьому засіданні, яке відбулося 17 травня, кожен студент групи БДм3-23 висказував свою думку та бачення щодо сучасної української освіти “Графічний Дизайн”. Студенти висказували свої думки про те, що за радянських часів дизайн-освіта в Україні перебувала під сильним впливом державної ідеології з акцентом на промисловому дизайні та архітектурі, узгодженій з утилітарними принципами, а з моменту здобуття незалежності в 1991 році в Україні спостерігається поступовий зсув до більш різноманітних та глобально інтегрованих дисциплін дизайну. Зараз багато навчальних закладів співпрацюють з міжнародними університетами, проводять програми обміну (наприклад, Erasmus+) і просувають курси, які викладаються англійською мовою. Студенти все більше знайомляться з глобальними тенденціями дизайну, інструментами та платформами (наприклад, Adobe Creative Suite, Figma, Rhino, Blender).
Під час дискусії також дійшли висновку, що сучасна українська освіта графічного дизайну – це динамічна галузь, що розвивається, яка поєднує традиційні східноєвропейські мистецькі основи з сучасними світовими тенденціями дизайну. Незважаючи на такі виклики, як політична нестабільність і обмежені ресурси, Україна культивувала яскраву, креативну дизайнерську сцену, яку підтримують інституції, незалежні ініціативи та все більш глобальна цифрова присутність.
Виступили: студенти групи (БДм3-23).
ЗАСІДАННЯ № 4
30.05.2025
15.00
Ауд. 4-1306
Тема: ПРОСУВАННЯ ВЛАСНОГО БРЕНДУ. ІНСТРУМЕНТИ ДИЗАЙНЕРА В РЕКЛАМІ
План роботи:
1. Виступи з доповідями;
2. Дискусія.
На останньому четвертому засіданні гуртка, який відбувся 30 травня виступи студентів були присвячені темі розвитку власного бренду та дизайнерских інструментів в рекламі.
Під час диспуту дійшли висновку, що для дизайнера створення та просування власного бренду є одночасно творчим заходом і бізнес-стратегією. Успіх приходить завдяки балансу естетичних навичок, потужності оповіді, маркетингової кмітливості та технологічного досвіду. Сучасна дизайнерська освіта все частіше включає ці рекламні інструменти як частину професійної практики.
Виступили: Кириченко В., Янчук А. (БДм3-23).
08.07.2025