У рамках роботи наукового гуртка «ІТ інновації: технології та продукти» розглядаються актуальні питання, пов’язані з діяльністю продуктових ІТ-компаній, організацією і специфікою роботи продуктових команд а також правилами розроблення власних продуктів.
У ході засідань учасники знайомляться з ключовими поняттями ІТ-продуктів, їх видами та призначенням; аналізують відомі продукти та їх цільову аудиторію; досліджують відмінності між продуктовими й сервісними компаніями; розглядають основні професії продуктових команд, зокрема продакт-менеджера, розробника, тестувальника, маркетолога та інших фахівців.
Особливу увагу вони приділяють ключовим аспектам створення презентацій для представлення продуктів, аналітичних звітів та наукових результатів у вигляді публікацій.
Учасники гуртка отримують практичні навички щодо структурування презентацій, вибору візуальних елементів, адаптації контенту для цільової аудиторії та інтерактивності, а також засвоюють правила ефективної комунікації в команді.
02.09.2025