КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Нормативно-технічна документація шкіряно-хутрової продукції.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр 2.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основні ключові поняття, терміни та їх визначення, категорії та види стандартів, об'єкти стандартизації, міжгалузеві системи стандартизації; етапи розробки і вимоги до побудови, зміст та етапи розробки і затвердження стандартів;

вміти: проводити аналітичну та органолептичну оцінку властивостей сировини, напівфабрикату та готової продукції, контролювати технологічні процеси та операції;

володіти навичками: використання нормативно-технічної документації у курсовому та дипломному проектуванні й практичній діяльності під час роботи на підприємствах галузі;

здатен продемонструвати: вміння удосконалюватита гармонізувати системи технічного регулювання продукції, базові навички та уміння проводити інформаційний пошук науково-технічної документації на шкіряну та хутрову продукцію з метою оцінки її якості.

Програмні результати навчання: ПРН 7, ПРН 13, ПРН 15.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): інформаційні системи та технології, хімія та технологія шкіри та хутра, аналітичний контроль у шкіряно-хутровому виробництві, хімічна технологія матеріалів і продуктів шкіряно-хутрового виробництва; устаткування та основи проектування шкіро- і хутропереробних підприємств.

Зміст навчального модуля: система технічного регулювання та її роль у розвитку шкіряно-хутрової галузі; теоретичні основи стандартизації та метрології, поняття про якість; класифікацію та дефекти шкіри та хутра; асортимент та оцінка якості шкір різного цільового призначення та хутрового напівфабрикату; вимоги до побудови, змісту і викладання стандартів різних категорій та технічних умов; державний нагляд за якістю впровадження та дотриманням стандартів; міжгалузеві системи стандартизації, міжнародна та регіональна діяльність зі стандартизації.

Види навчальних занять: лекції, практичні, консультації.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань і комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.