КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОХІМІЯ ТА ЕЛЕКТРОХІМІЧНА ЕНЕРГЕТИКА

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля:   Альтернативні електрохімічні системи.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестри:    1

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 360; кількість кредитів ЄКТС – 12.

Результати навчання:

знати: основні принципи роботи, електродні процеси, конструктивні та технологічні особливості хімічних джерел струму різних електрохімічних систем, а також газових сенсо­рів для забезпечення екобезпеки; основні досягнення в галузі розробки електрохімічних системам і технологій, а також їх використання в промисловості, охороні довкілля і енергетиці; принципи роботи з науковою літературою, особливості підготовки та проведення хімічного експерименту;

вміти:  активно користуватись знаннями, отриманими при вивченні курсу електрохі­мічної енергетики та екобезпеки, а саме - робити обґрунтований вибір та розрахунки хіміч­них джерел струму відповідної електрохімічної системи, конструкції та технології в залеж­ності від потреб споживача; активно користуватись знаннями, отриманими при вивченні курсу, в подальшій науковій або виробничої діяльності, подати завершену роботу у вигляді наукового звіту та доповіді на наукову конференцію.        

Програмні результати навчання:  ПРН 2, ПРН 3, ПРН 13.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Загальна та неорганічна хімія, фізика, Органічна хімія, Аналітична хімія, Фізична та колоїдна хімія, Екологія, Електрохімія, Процеси та апарати хімічних технологій, Загальна хімічна технологія.

Зміст навчального модуля: нові катодні, анодні матеріали та електроліти для ЛІА. Електропровідні та зв’язуючі домішки. Електронно-провідні полімери. Нові електрохімічні системи для електрохімічних конденсаторів. Нові електрохімічні системи для напівметалевих батарей та  паливних елементів.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: іспит.

Засоби діагностики успішності навчання: завдання для контрольної роботи,  індивідуальне завдання, звіти з лабораторних занять, тести, питання для поточного і підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.