КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Маркетинг послуг.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр: 8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 90; кількість кредитів ЄКТС – 3.

Результати навчання:

знати: систему інструментів маркетингу послуг;

вміти: застосовувати інструменти маркетингу підприємствами сфери послуг.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 4, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 11, ПРН 15, ПРН 20, ПРН 21.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, статистика, правознавство, психологія.

Зміст навчального модуля: Сутність, становлення маркетингу сфери послуг. Характеристика та класифікація послуг. Державне регулювання сфери послуг. Особливості міжнародної торгівлі послугами. Характеристика сучасного світового ринку послуг. Асортиментна, цінова політика у сфері послуг. Політика просування, надання та розподілу послуг. Основні елементи інноваційної політики на ринку послуг. Позиціювання послуг на ринку. Управління попитом на послуги для усунення його коливань за допомогою цінових та нецінових методів. Аналіз та контроль рівня виконання послуги. Поняття та види конкурентних переваг. Види споживчих ризиків на ринку послуг та шляхи їх зменшення.

Види навчальних занять: лекція, практичне,  консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний, графічний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.