КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля:  Технології партнерства у туристичному бізнесі.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр: 2.

Обсяг модуля: загальна кількість годин –120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: основні економічні закони; фундаментальні основи економіки та підприємництва; сучасні концепції бізнесу; організаційно-правові форми ведення бізнесу; зовнішні і внутрішні чинники впливу на ведення бізнесу; правові основи ведення бізнесу в Україні; сутність, класифікацію, істотні умови та зміст договорів у бізнесі; теорії лідерства; критерії оцінки управлінських ситуацій відповідно до теорій лідерства; джерела, види та інструменти влади; гендерні особливості лідерства; структуру комунікаційного процесу, його змістовні елементи; організаційно-психологічні основи переговорного процесу; сутність та етапи переговорного процесу;

вміти: застосовувати методи наукового пізнання під час вивчення світового досвіду ведення бізнесу та партнерських відносин; оцінювати можливості розвитку нового бізнесу; виявляти характер впливу окремих положень законодавства у сфері господарювання на результати ведення бізнесу з урахуванням інтересів партнерів; вибирати організаційно-правову форму ведення бізнесу, а також партнерів для бізнесу; формувати та підтримувати довгострокові партнерські стосунки; обирати методи переконання залежно від особливостей ситуації ділового спілкування; ідентифікувати та використовувати джерела влади у міжособистісній взаємодії; обирати адекватні форми створення іміджу та розуміти гендерні особливості партнерів по взаємодії; вести дискусію, обґрунтовувати власні судження під час вирішення поставленого завдання; виявляти толерантне відношення до чужої думки; навичками укладення договорів; методами оцінки партнерів у бізнес-середовищі; самостійно розв’язувати проблеми; працювати в команді, ділового спілкування; навичками пошуку інформації для прийняття обґрунтованих управлінських рішень у сфері бізнесу; ідентифікувати переваги, що надає лідерська поведінка у бізнесі;

володіти: навичками побудови міжособистісних комунікацій з персоналом організації та зовнішнім середовищем; методами та правилами ведення переговорів, бізнес-презентацій, здійснення публічних виступів; технологіями та методами здійснення результативних ділових контактів.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 5, ПРН 6, ПРН 7, ПРН 9.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, глобальна економіка, управління бізнес-проектами, міжнародний туризм, рекреалогія, зовнішньоекономічна політика, мережевий бізнес у туризмі, управління туристичною фірмою, курортний туроперейтинг, кон’юнктура світових ринків.

Зміст навчального модуля: Поняття, економічна сутність та концепції бізнесу. Сутність та форми ділового партнерства. Лідерство та етичні засади ділових стосунків. Комунікаційні технології у бізнес-партнерстві. Переговорний процес у бізнесі. Договірні відносини у бізнесі.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.

Методи контролю: усний (опитування), письмовий (практичні завдання, задачі, контрольна робота), тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.