КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

МАРКЕТИНГ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Економіка підприємства.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр: 3.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: економічні основи функціонування підприємств в сучасних економічних умовах,  методи оцінки виробничих ресурсів підприємства (основних засобів, оборотних коштів),  визначення витрат і результатів господарської діяльності підприємства;

вміти: на практиці застосовувати отримані теоретичні знання, що передбачає оволодіння навичками аналітичної діяльності, прийомами здійснення необхідних розрахунків, технікою обґрунтування рішень, способами реалізації мотиваційного впливу.

здатен продемонструвати: способи мотиваційного впливу, що забезпечують ефективне господарювання.

Програмні результати навчання: ПРН 9, ПРН 10, ПРН 19, ПРН 20.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія; мікроекономіка; макроекономіка; статистика.

Зміст навчального модуля: Поняття та моделі підприємств. Поняття підприємства, його функції й ціль. Теорії та моделі підприємств. Основи підприємництва. Види підприємств, їх організаційно-правові форми. Зовнішнє середовище господарювання підприємства. Структура і управління підприємством. Ринок і продукція. Товарна та цінова політика підприємства. Прогнозування та планування діяльності підприємства. Персонал підприємства, продуктивність і оплата праці. Інтелектуальний капітал. Основний капітал. Оборотний капітал. Інвестиції. Інноваційна діяльність Техніко-технологічна база та виробнича потужність підприємства. Матеріально-технічне забезпечення і виробнича логістика. Організація операційної діяльності. Система забезпечення конкурентоспроможності продукції. Витрати підприємства. Фінансово-економічні результати суб’єктів господарювання. Оцінювання ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності. Інтегральна ефективність діяльності підприємства та його конкурентоспроможність. Сучасні моделі розвитку підприємств. Трансформація і реструктуризація підприємств. Оптимізація бізнес-процесів підприємства Економічна безпека підприємства.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю:екзамен (семестр 3).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.