КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ЕЛЕКТРОННІ ПРИСТРОЇ ТА СИСТЕМИ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Аналогова та цифрова схемотехніка

Тип модуля: обов’язковий

Семестри: 5, 6.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ECTS – 6.

Результати навчання:

знати: основні параметри і характеристики напівпровідникових, а також пасивних елементів, що застосовується в електронних пристроях; сучасний стан та перспективи розвитку електроніки та мікроелектроніки; принципи побудови електронних схем на сучасній елементній базі; основні функції, особливості роботи, засоби підвищення якісних показників електронних пристроїв; загальні схемотехнічні підходи побудови електронних пристроїв з використанням аналогової та цифрової елементної бази;

спроможний продемонструвати: розрахунки електронних пристроїв, виконаних на базі польових та біполярних транзисторів; розробку електронних схем із застосуванням елементів аналогової та цифрової схемотехніки; здійснювати вибір оптимального типу напівпровідникових елементів при розробці електронних схем; визначати основні параметри заданої електронної схеми; проводити дослідження і розробку електронних пристроїв.

Програмні результати навчання: ПРН 23, ПРН 24.

Необхідні попередні та супутні модулі: вища математика, фізика, теорія електричних та електронних схем.

Зміст навчального модуля: Принцип дії, характеристики, особливості застосування напівпровідникових пристроїв. Функціонування сучасних аналогових та цифрових мікроелектронних схем. Розробка та використання аналогових та цифрових схем у складних електронних системах.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форма навчання: денна.

Методи навчання: речовий, пояснювально-демонстраційний, дослідницький.

Методи контролю: усний, тестовий, лабораторний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 5), екзамен (семестр 6), курсова робота (семестр 6).

Засоби діагностики успішности навчання: індівідуальні завдання, питання для поточного контролю, завдання для лабораторних робіт, питання для підсумкового контролю.

Мова навчання: українська.