Локація: ауд. 4-1102, корпус 4 Організатори: кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну Керівник гуртка: к.е.н., доцент Євсейцева О.С.
Важливі дати01.12.2023 https://knutd.edu.ua/pod-ta-publkats/news/16285/ 09.01.2024 |
Мета діяльності наукового гуртка: створення сприятливих умов для підготовки студентської молоді до самостійної наукової та творчої роботи. Основні завдання: створення студентської спілки маркетологів у КНУТД; сприяння підвищенню рівня наукової підготовки здобувачів вищої освіти; формування у здобувачів вищої освіти інтересу й потреби до наукових досліджень; розвиток у здобувачів вищої освіти творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань; набуття практичних навичок шляхом участі в реальних маркетингових заходах з метою позапрограмного навчання; організація та проведення майстер-класів, семінарів та круглих столів для спілкування студентів-маркетологів КНУТД з представниками інших закладів освіти, стейкхолдерами, органами державного та недержавного управління у сфері освіти та бізнесу. Тематика наукових досліджень студентського гуртка: маркетингове забезпечення бізнес-процесів в умовах діджиталізацїі; тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності; цифровізація та штучний інтелект в сучасному маркетингу.
АКТУАЛЬНІ НОВИНИ |