КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Студентський науковий гурток «Cтудентський маркетинговий клуб «М-Теам»

 

Локація: ауд. 4-1102, корпус 4

Організатори:

кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну

Керівник гуртка:

к.е.н., доцент Євсейцева О.С.

План роботи гуртка

 

Важливі дати

01.12.2023

https://knutd.edu.ua/pod-ta-publkats/news/16285/

09.01.2024

https://knutd.edu.ua/pod-ta-publkats/news/16281/

  

 

Мета діяльності наукового гуртка: створення сприятливих умов для підготовки студентської молоді до самостійної наукової та творчої роботи.

Основні завдання: створення студентської спілки маркетологів у КНУТД; сприяння підвищенню рівня наукової підготовки здобувачів вищої освіти; формування у здобувачів вищої освіти інтересу й потреби до наукових досліджень; розвиток у здобувачів вищої освіти творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань; набуття практичних навичок шляхом участі в реальних маркетингових заходах з метою позапрограмного навчання; організація та проведення майстер-класів, семінарів та круглих столів для спілкування студентів-маркетологів КНУТД з представниками інших закладів освіти, стейкхолдерами, органами державного та недержавного управління у сфері освіти та бізнесу.

Тематика наукових досліджень студентського гуртка: маркетингове забезпечення бізнес-процесів в умовах діджиталізацїі; тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності; цифровізація та штучний інтелект в сучасному маркетингу.

 

АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

ЗАСІДАННЯ НАУКОВОГО ГУРТКА «СТУДЕНТСЬКИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ КЛУБ «М-ТЕАМ»» НА КАФЕДРІ МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ