Навчально-методичний центр управління підготовкою фахівців (НМЦУПФ) Київського національного університету технологій та дизайну функціонує з метою сприяння інтеграції освітньої діяльності Університету до світового освітнього простору, упровадження інноваційних технологій в організацію освітнього процесу, підвищення якості підготовки фахівців та забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці.
НМЦУПФ забезпечує організацію освітнього процесу і контроль якості підготовки фахівців, зокрема, дотримання стандартів освіти, сприяє створенню належних науково-методичних, навчально-організаційних умов для організації освітнього процесу в інститутах, на факультетах та в коледжах Університету.
Основними завданнями діяльності НМЦУПФ є:
- Забезпечення якості освітнього процесу відповідно до стандартів вищої освіти та нормативних документів з організації освітньої діяльності.
- Провадження на високому рівні освітньої діяльності, яка забезпечує здобуття особами якісної фахової передвищої та вищої освіти за обраними ними спеціальностями та освітніми програмами.
- Організація контролю проведення навчально-виховного процесу на рівні державних стандартів якості фахової передвищої та вищої освіти та підготовки здобувачів освіти відповідного рівня кваліфікації.
- Координація роботи деканатів/інститутів, навчальних центрів, кафедр, коледжів та інших структурних підрозділів Університету щодо виконання Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про фахову передвищу освіту», нормативних документів Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства освіти і науки України, рішень Вченої ради КНУТД, наказів ректора КНУТД.
- Сприяння дотримання академічної культури та виконання стандартів фахової передвищої та вищої освіти учасниками освітнього процесу.
- Вдосконалення внутрішньої системи забезпечення контролю якості освітнього процесу, що включає ліцензування спеціальностей, акредитацію освітніх програм, атестацію випускників.
- Здійснення моніторингу якості підготовки здобувачів освіти в Університеті.
- Забезпечення поєднання в освітньому процесі освітньої, наукової, виховної, мистецької та інноваційної діяльності, посилення інтеграції науково-дослідної роботи в освітній процес, як необхідної умови для формування високоосвіченої, творчої особистості.
- Управління процесом підготовки здобувачів фахової передвищої та вищої освіти, його навчально-методичним та організаційним супроводом.
- Сприяння запровадженню і реалізації програми дуальної освіти за спеціальностями, що забезпечить тісний зв’язок з роботодавцями, покращення практичної підготовки майбутніх фахівців у реальних умовах виробництва.
- Оцінювання ефективності роботи науково-педагогічних працівників відповідно до ліцензійних вимог щодо кадрового забезпечення та з врахуванням результатів професійної діяльності особи за спеціальністю, а також показників якості навчання в зовнішніх рейтингах ЗВО.
- Створення необхідних умов для реалізації учасниками освітнього процесу їхніх здібностей і талантів.
- Збереження та примноження моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства.
- Реалізація особистісно-орієнтованої, студентоцентрованої моделі навчання із застосуванням інтерактивних методів викладання матеріалу, спрямованої на особистісну мотивацію здобувачів освіти до самонавчання відповідно до вимог освітньої програми з метою формування у них загальних, професійних компетентностей.
- Моніторинг та інформування здобувачів освіти та співробітників Університету про можливості та пропозиції щодо участі в програмах міжнародної та внутрішньої академічної мобільності.
- Впровадження технологій визнання та трансферу результатів навчання здобувачів фахової передвищої та вищої освіти, отриманих за програмами академічної мобільності, неформальної, інформальної та дуальної освіти та контроль їх виконання.
- Організація планування ефективного використання навчальних аудиторій та навчальних лабораторій в Університеті.