ФАКУЛЬТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕС-ДИЗАЙНУ
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Освітня програма «Комунікаційний маркетинг»
Освітній ступінь «магістр»
КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ
Вітаємо на сторінці найпопулярнішої сучасної спеціальності!
Маркетинг – це «мозок» і «душа» бізнесу
Кафедра:
01011 м. Київ, вул. Мала Шияновська (Немировича-Данченка), 2, навчальний корпус 4, кiмн. 4-0604, 4-0608
Телефон для довідок: +38044-256-21-00
e-mail:
Сторінка кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну
Телеграм-канал кафедри із відповідями на найпопулярніші питання про навчання https://t.me/mkdknutd
Загальна інформація
Маркетолог – це фахівець, який займається аналітикою споживчого ринку та проектує стратегію просування товарів серед покупців. Він розглядає всі види конкурентної продукції, виділяючи найпопулярніші марки. Вивчає їх рекламні проекти і думки споживачів. Потім у завдання маркетолога входить аналітична робота, він підсумовує отриману інформацію і розкладає її на складові грамотного піару. Виходячи з отриманих даних, маркетолог продумує ходи просування продукції компанії, на яку він працює.
Для вступу для здобуття освітнього ступеня магістр вступники складають вступні випробування
Приймальна комісія:
Адреса: 01011 м. Київ, вул. Мала Шияновська (Немировича-Данченка), 2, навчальний корпус 4, 2 поверх.
Телефон для довiдок: +38044-256-29-75
e-mail:
Характеристика освітньої програми:
Освітня програма: |
Комунікаційний маркетинг |
Кваліфікація: |
Магістр маркетингу |
Термін навчання |
1 рік 4 місяці |
Кредити ECTS |
90 |
Форма навчання |
денна/ заочна/ дистанційна |
Результати навчання: |
Після закінчення курсу навчання магістр буде демонструвати: Базові уявлення про сучасні методи маркетингової діяльності; комунікативні вміння; здатність самостійно вирішувати наукові проблеми дослідження та розробки маркетингової стратегії та стратегічного планування;здатність до організації управління маркетинговими роботами на різних фазах; здатність розробляти перспективних та поточних планів маркетингової діяльності;здатність до письмової та усної комунікації іноземною мовою; вміння організовувати проведення діагностики стану ринку та середовища функціонування підприємства; вміння організовувати роботу виставок, ярмарок та інших комунікаційних заходів просування продукції на ринку; Вміння: дослідження ринків, вимірювання та прогнозування попиту, виявлення потреб споживачів; формування довгострокової маркетингової стратегії фірми; визначення необхідного споживачам рівня якості товарів, формування товарного асортименту відповідно до структури попиту; встановлення цін, що привабливі для покупців і вигідні для фірми; забезпечення збуту товарів та співпраця з торговими посередниками; організація реклами, презентацій, акцій, виставок та ярмарок. |
Сфера працевлаштування:
|
Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правової форми, на підприємствах різного профілю та рівня, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах, зокрема у підрозділах: маркетингу, постачання; маркетингових досліджень; інформаційного забезпечення; збуту; міжнародних зв'язків та в інших. |
Є можливість отримання військової спеціальності
Під час навчання ви будете мати можливості:
Бажаючі можуть продовжити навчання в аспірантурі.
В освітньому процесі на кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну використовуються кращі практики та прогресивні методи навчання – майстер-класи, open air лекції та практико орієнтоване навчання. Активну діяльність здійснює студентський маркетинговий клуб “M-Team”.
Запрошуємо на навчання до Київського національного університету технологій та дизайну
на освітню програму
«МАРКЕТИНГ»
Кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну