КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

МАРКЕТИНГ. Digital маркетинг

ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ

Спеціальність: 075 «Маркетинг»

Освітня програма «Digital маркетинг»

Освітній ступінь «бакалавр»

 

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ 

 

 

Вітаємо на сторінці найпопулярнішої сучасної спеціальності!

Маркетинг – це «мозок» і «душа» бізнесу

 

Кафедра:

01011 м. Київ, вул. Мала Шияновська (Немировича-Данченка), 2, навчальний корпус 4, кiмн. 4-0604, 4-0608

Телефон для довідок: +38044-256-21-00

e-mail: 

Сторінка кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну 

Телеграм-канал кафедри із відповідями на найпопулярніші питання про навчання https://t.me/mkdknutd

 

Загальна інформація

Діджиталізація нерозривно пов’язана з досягненнями науково-технічного прогресу та зростанням попиту на цифрові продукти, що пояснюється сталим збільшенням користувачів Інтернету та спеціалізованих гаджетів (смартфони, планшети, ноутбуки тощо). Компанії орієнтуються на сучасних користувачів (покоління X, Y, Z) та переорієнтовуються на просування товарів та послуг до клієнтів у цифровому середовищі. Досягнення високого рівня популярності бренду та максимізація прибутку у мережі Інтернет можлива лише за умови використання передових підходів цифрового маркетингу. Динамічність зміни ситуації в Інтернеті вимагає від компанії коригування використовуваних інструментів цифрового маркетингу на постійній основі. Специфіка взаємодії компаній з цільовою аудиторією у цифровому середовищі передбачає підбір релевантного контенту та його демонстрацію зацікавленим користувачам на актуальних веб-ресурсах, у багатьох випадках мова йде про соціальні мережі. Наведені завдання виконуються різноманітними фахівцями у сфері Digital-маркетингу, а найбільш популярними професіями є: Інтернет-маркетолог, SEO-фахівець (SEM), Маркетолог соціальних мереж (SMM), E-mail-маркетолог, Контент-продюсер, PR-менеджер, Копірайтер.

 

Digital-маркетолог займається залученням та утриманням клієнтів завдяки використанню інноваційних технологій у цифровому середовищі.

Для успішного засвоєння освітньо-професійної програми бакалавра абітурієнти повинні мати повну загальну середню освіту або освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста та здібності до оволодіння знаннями, уміннями і навичками в галузі загальноекономічних та конкретно-економічних наук.

 

Правила прийому

Приймальна комісія:

Адреса: 01011 м. Київ, вул. Мала Шияновська (Немировича-Данченка), 2, навчальний корпус 4, 2 поверх.

Телефон для довiдок: +38044-256-29-75

e-mail: 

 

Характеристика освітньої програми:

Освітня програма:

Digital маркетинг

Кваліфікація:

Бакалавр маркетингу

Термін навчання

8 семестрів (3 роки 10 місяців)

Кредити ECTS

240

Форма навчання

денна/ заочна/ дистанційна

Результати навчання:

Після закінчення курсу навчання бакалавр буде демонструвати:

Розуміння SMM та знання особливостей роботи основних майданчиків (Twitter, Linkedin, Instagram, Youtube тощо); навички розвивати соціальні медіа канали (Facebook, Instagram ін.); вміння наповнювати Youtube канал; здібності працювати з он-лайн чатом (контроль роботи з вхідними запитами, моніторинг ефективності та конверсій (робота з CRM); вміння розробляти та проводити заходи з оптимізації веб-ресурсу для пошукових машин; просувати веб-ресурси в мережі Інтернет; реалізовувати комплекс заходів щодо збільшення обсягів продажу продукту, який просувається, шляхом залучення клієнтів через мережу Інтернет; практичні навички реалізовувати підбір та аналіз ключових слів і фраз веб-ресурсу; здібності поліпшувати сумісність текстів веб-ресурсу з пошуковими машинами; можливості проводити заходи щодо збільшення рейтингу ресурсу Інтернет-сторінки в мережі Інтернет з точки зору пошукових машин; вміння слідкувати за змінами в алгоритмах пошукових машин і адаптувати веб-ресурс до цих змін; знання рекламних систем (AdWords, Direct, Facebook, Target); здібності проводити комплексний аналіз сайтів та додатків за допомогою Google Analytics (створення звітів про рекламні кампанії; дослідження географії покупок; створення звітів про соціальну активність; вміння відстежувати події на сайті, проводити А-В тестування, формувати звіти про конверсію); навички робити воронку продажів через мессенджери (чат-боти); вміння приймати участь у створенні односторінкових сайтів (Landing page); здібності щодо співпраці з партнерськими програмами та мережами; навички використання електронних сервісів, здібності щодо розуміння логіки роботи сервісів; вміння писати тексти, які можна продати; навички володіння основами UX, що дозволяє створювати листи, з якими приємно та зручно взаємодіяти та інше.

Сфера працевлаштування:

 

У вітчизняних та іноземних компаніях різноманітної спеціалізації, займаючи посади: Digital-стратег, фахівець у сфері розвитку бізнесу, SEO фахівець, контент-менеджер, менеджер з соціальних медіа, Account Manager та інше. Робота у сфері фрілансу: SEO фахівець, копірайтер, SMM менеджер, PPC тощо. Реалізація власних проектів у сфері Digital marketing: продаж маркетингових послуг через мережу Інтернет, створення та продаж авторських digital продуктів (сайти, сервіси, мобільні додатки, Інтернет-портали та інше), співробітництво з партнерськими мережами тощо.

 

Є можливість отримання військової спеціальності

Під час навчання ви будете мати  можливості:

Бажаючі можуть продовжити навчання в магістратурі.

В освітньому процесі на кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну використовуються кращі практики – майстер-класи, open air лекції та практико орієнтоване навчання. Активну діяльність здійснює студентський маркетинговий клуб “M-Team”.

 

Запрошуємо на навчання до Київського національного університету технологій та дизайну

на освітню програму

«DIGITAL МАРКЕТИНГ»

Кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну