ФАКУЛЬТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕС-ДИЗАЙНУ
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Освітня програма «Маркетинг»
Освітній ступінь «бакалавр»
КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ
Вітаємо на сторінці найпопулярнішої сучасної спеціальності!
Маркетинг – це «мозок» і «душа» бізнесу
Кафедра:
01011 м. Київ, вул. Немировича-Данченка, 2, навчальний корпус 4, кiмн. 4-0604, 4-0608
Телефон для довідок: +38044-256-21-00
e-mail:
Сторінка кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну
Телеграм-канал кафедри із відповідями на найпопулярніші питання про навчання https://t.me/mkdknutd
Загальна інформація
Успіх підприємницької діяльності в сучасному світі залежить, насамперед, від розуміння вимог ринку, знання запитів і вподобань споживачів, здатності формувати стійкий попит на товари та послуги своєї фірми та забезпечувати високу конкурентоспроможність. Вирішення цих завдань знаходиться у компетенції маркетологів. Жодна економічна та управлінська спеціальність не вимагає таких різнобічних знань, як маркетинг: від математичних методів обґрунтування оптимальних рішень до тонкощів психології споживача, від найновіших комп'ютерних інформаційних технологій до поінформованості у тенденціях моди та дизайну. Тому не дивно, що саме маркетологи з їх надзвичайно широким світоглядом дуже часто займають пости керівників та віце-президентів компаній, а також інші найвищі посади. Дослідження українського ринку праці засвідчують, що попит на фахівців-маркетологів останнім часом стрімко зростає.
Маркетолог не просто потрібний, а необхідний у бізнесі!
Для успішного засвоєння освітньо-професійної програми бакалавра абітурієнти повинні мати повну загальну середню освіту або освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста та здібності до оволодіння знаннями, уміннями і навичками в галузі загальноекономічних та конкретно-економічних наук.
ЗНО для вступу 1 курс на спеціальність 075 Маркетинг
Приймальна комісія:
Адреса: 01011 м. Київ, вул. Немировича-Данченка, 2, навчальний корпус 4, 2 поверх.
Телефон для довiдок: +38044-256-29-75
e-mail:
Характеристика освітньої програми:
Освітня програма: |
Маркетинг |
Кваліфікація: |
Бакалавр маркетингу |
Термін навчання |
8 семестрів (3 роки 10 місяців) |
Кредити ECTS |
240 |
Форма навчання |
денна/ заочна/ дистанційна |
Результати навчання: |
Після закінчення курсу навчання бакалавр буде демонструвати: Базові уявлення про сучасні методи маркетингової діяльності; комунікативні вміння; здатність самостійно вирішувати наукові проблеми дослідження та розробки маркетингової стратегії та стратегічного планування; здатність до організації управління маркетинговими роботами на різних фазах; здатність розробляти перспективних та поточних планів маркетингової діяльності; здатність до письмової та усної комунікації іноземною мовою; вміння організовувати проведення діагностики стану ринку та середовища функціонування підприємства; вміння організовувати роботу виставок, ярмарок та інших комунікаційних заходів просування продукції на ринку. |
Сфера працевлаштування:
|
Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правової форми, на підприємствах різного профілю та рівня, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах, зокрема у підрозділах: маркетингу, постачання; маркетингових досліджень; інформаційного забезпечення; збуту; міжнародних зв'язків та в інших. |
Є можливість отримання військової спеціальності
Під час навчання ви будете мати можливості:
Бажаючі можуть продовжити навчання в магістратурі.
В освітньому процесі на кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну використовуються кращі практики – майстер-класи, open air лекції та практико орієнтоване навчання. Активну діяльність здійснює студентський маркетинговий клуб “M-Team”.
Запрошуємо на навчання до Київського національного університету технологій та дизайну
на освітню програму
«МАРКЕТИНГ»
Кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну